Kan man supa ihjäl sig?
Hej, jag undrar detta av ren nyfikenhet bara. Är det möjligt? En vän till mig super rätt mycket och jag är orolig för honom. :/
Hej, jag undrar detta av ren nyfikenhet bara. Är det möjligt? En vän till mig super rätt mycket och jag är orolig för honom. :/
Ja, det kan man. Antingen kan man dricka så mycket att man blir alkoholförgiftad och dör av det, eller så dricker man så mycket att andra organ i kroppen lägger av och man dör av det.
Ja, det kan man.
Det kan man absolut. Min mamma var alkoholist och dog av följdsjukdomarna hon drabbades av.
Har läst nånstans att om man dricker över 30 shots kan man dö, låter lite märkligt eftersom många människor kan supa i årtionden innan de dör.
Min farfar dog av skrumplever , så det går...
Alkoholrelaterade sjukdomar och tillstånd är en av de vanligaste orsakerna till att folk hamnar på sjukhus och även dör.
Ja min pappa fick hjärnblödning pga att han drack för mycket så det kan man absolut göra.
Min faster dog 40 år gammal pga alkolism.
Levern ville inte mer plus lite annat.
Leaving las vegas.
Har läst nånstans att om man dricker över 30 shots kan man dö, låter lite märkligt eftersom många människor kan supa i årtionden innan de dör.