• leg4

Hur skaffar man barn?

Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

• Svar på tråden Hur skaffar man barn?
  • leg4
    Common sense skrev 2014-10-04 18:31:30 följande:

Låt mig hjälpa er på traven.

Kan du förklara mer noggrant? Jag fattar ingenting
  • leg4
    Tines skrev 2014-10-04 18:06:41 följande:

Ni bör gå en kurs i sexualkunskap.

Var hittar man en sådan kurs?
  • leg4

L

Hockeyfrissa skrev 2014-10-04 17:53:29 följande:

Jag läste i veckans Nettoblad att de hade specialpriser på barn denna veckan. Kan rekommendera deras, Lidls går inte ens att jämföra.

Lycka till!

Hur mycket kostar det? Vi har ganska dålig ekonomi, så vi vill helst köpa ett barn så billigt som möjligt.
  • leg4
    Pimpinellan skrev 2014-10-04 19:19:35 följande:

Du förlöjligar ett stort problem för många!!

*inte ett dugg road*

Hur menar du nu egentligen? Vi har stora problem med att skaffabarn och behöver hjälp. Vet du hur man gör?
  • leg4
    lagunen skrev 2014-10-04 19:12:42 följande:

Skolkade du ifrån sexualundervisningen i skolan?

Jag skolkade ganska mycket i högstadiet. Kan du förklara hur man skaffar barn? Lägg gärna upp en film som visar hur man gör.
  • leg4
    astegmatism skrev 2014-10-04 19:21:17 följande:

Två ligger och en står. Samlag förstår du 

Samlag??????
  • leg4
    Frallanz skrev 2014-10-04 19:56:20 följande:

Jag förstår inte hur du ens kan tänka tanken på att göra en så otroligt löjlig tråd om nåt som så många par har problem med!

Många kämpar med att få barn, och många kan aldrig bli med barn och du tycker det är roligt att förlöjliga nåt så allvarligt?! 

Sinnessjuk skulle jag säga att du är. Ett mentalsjukhus är nog vad du söker.

Men hur skaffar man barn då?????? Det är ju det vi inte förstår. Jag är absolut inte sinnessjuk.
  • leg4
    Frallanz skrev 2014-10-04 20:10:43 följande:

När du fyller över 20 så kommer du lära dig. 

Jag är 36 år och min fru är 32, men vi förstår fortfarande ingenting. Hjälp oss!!!!!!!
  • leg4
    astegmatism skrev 2014-10-04 22:14:53 följande:

Ja? vet du inte vad samlag är? När mannen för penisen in i kvninnans slida och juckar, still det blir utlösning, d,v,s spermierna börjar simma till kvinnas ägg, om hon nu har ägglossning, under tiden Ni har samlag

Jucka??? Vad innebär det?
Svar på tråden Hur skaffar man barn?