Inlägg från: astegmatism |Visa alla inlägg
  • astegmatism

Hur skaffar man barn?

leg4 skrev 2014-10-04 17:50:32 följande:

Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

Två ligger och en står. Samlag förstår du 
  • astegmatism
    leg4 skrev 2014-10-04 19:58:39 följande:
    Samlag??????
    Ja? vet du inte vad samlag är? När mannen för penisen in i kvninnans slida och juckar, still det blir utlösning, d,v,s spermierna börjar simma till kvinnas ägg, om hon nu har ägglossning, under tiden Ni har samlag
  • astegmatism

Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

Har du legat med din fru någongång? Det vet du väl hur man gör?
  • astegmatism

Har du legat med din fru någongång? Det vet du väl hur man gör?
    Du förstår väl att barn kommer inte med storken?
  • astegmatism
    leg4 skrev 2014-10-04 22:41:45 följande:
    Jucka??? Vad innebär det?
    Skojar du? Nog tror jag att du vet hur man gör barn
  • astegmatism
    leg4 skrev 2014-10-05 17:07:17 följande:
    Nej, jag skojar inte. Kan du förklara vad "jucka" betyder?
    När tasekn stuvnar, så för kvinnan in den i slidan, låt alltså kvinnan styra kuken in i slidan och så trycker du på så länge, tills utlösningen har gått
Svar på tråden Hur skaffar man barn?