Hur skaffar man barn?
Du är ett roligt troll. Fast det är lite dålig smak av dig.
Men va fasen. Skulle det vara att du inte trollar så får man väl visa lite medkänsla :)
Först och främst: googla på förspel. Smek varandra, kyss varandra, var kärleksfulla mot varandra.
1) Se till att du och hon blir sexuellt upphetsade (kåta). Googla om närmare beskrivning behövs.
2) när din penis är styv av sexuell upphettning och hennes vaginalt är våt så kan, om ni båda önskar och vill, samlaget ta sin början.
samlag:
3) din penis för du försiktigt in i hennes vagina. Dra sedan ur den en kort bit igen (inte hela vägen ut) för sedan in den igen.
4) upprepa punkt 3 om och om igen i en takt som ni båda finner bekvämt och skönt.
5) smek, kyss och var kärleksfulla mot varandra under tiden som ni genomför samtliga punkter i denna lista.
6) du kommer att känna en väldigt konstig men samtidigt skön känsla från dina nedre regioner efter ett tag. Detta är som det skall vara.
7 ) efter ett tag kommer du att få organ och då kommer det att spruta vit sädesvätska från din penis. Se till att ha penis inne i vagina när detta sker. Sädesvätska innehåller mikroskopiska spermier som skall ta sig fram till din kvinnas ägg.
det var grundkursen. För ytterligare information:
Några informativa länkar:
www.tjejjouren.se/tjejguiden/sex/att-ha-sex-239
m.umo.se/Sex/Hur-har-man-sex/Samlag/
m.dummies.com/how-to/content/what-is-sex-what-counts-as-sex.html
Och googla gärna på:
Bästa ställningarna för att bli gravid
Hur jag tillfredsställer min tjej
Hur jag tillfredsställer min man
Sexualrådgivning (sök samtidigt på vilken kommun/stad ni vill gå på rådgivning i)