• AHL

2 missfall

hej!

Nu kommer jag in här och drar ner allt, FÖRLÅT! Jag har haft 4 missfall, hållt på i 6 år och fortfarande inget barn. Jag har hört att efter 2 missfall så är oddsen för ett nytt missfall ganska liten men efter 3 ökar % för missfall. Vilket iaf har stämt in på mej. Gjort utredning som visar att allt e bra med mej o sambon men vad hjälper det när man bara får missfall? Jag har kommit ganska långt i min bearbetning av det här efter 6 år och är nu inne på att helt lägga barn åt sidan, bara att inse att man förblir barnlös. Så känns det iaf nu.

Anna

• AHL

hej!

Får progresteron vid ev nästa grav o blir sjukskriven första tiden. Det är allt. O så får jag ju gå på VUL varje v från det att jag vet att jag e gravid. Men man ska ju bli gravid oxå!!!

Anna

• AHL

hej Jennie med ie!

Jag sitter just nu och funderar på om det inte är dags att ge upp barn helt. Är det värt att hålla på så här år ut och år in? men jag är inte så inne på att adoptera faktiskt. Hur länge tar en adoptionsutredning? Skriv gärna i min gästbok så kan vi diskutera där om du har tid.

Kram Anna

Svar på tråden 2 missfall