Inlägg från: pseudonym1 |Visa alla inlägg
  • pseudonym1

Bröstförstoring

Jag gjorde mina hos Per windh på art clinic i Göteborg. Han är lite inriktad på anatomiska inlägg men gör alla olika, det väljer du själv.
    Jätteduktig kirurg iaf som även jobbat på plastikavd på Sahlgrenska.

Det stod mellan honom och Peter tarnow på calanderska. Båda ska enligt rykte o lite inside information jag fick va otroligt bra o proffsiga så mitt val va mer att jag måste välja nån...
    Jag va mkt inne på "plastikoperationsforum.se" innan min operation. Massa tips, bilder o annat o du kan läsa allt du behöver veta om str, olika inlägg o olika kirurger där så mitt tips är att regga dig där o börja "läsa på". Lycka till!:)

• pseudonym1

Har inte hört mer missnöje om dom än andra ställen men vet inte hur det står till med det...
    Per tyckte anatomiska o blev lite "småtyken" när jag stod på mig att jag ville ha runda. Kommer ihåg att han sa "så du vill ha två runda bollar?" men när han väl släppte det så va det inga konstigheter. Självklart får man välja det man vill. Din kropp, dina pengar

• pseudonym1

En sak till ang per... Han uppfattas som lite nonchalant på ngt vis men anledningen till att det blev han tillslut är att en vän till mig jobbat med både han o Peter tarnow på Sahlgrenska. Hon prisade båda men sa att per ev gjort lite mer bröst än Peter då det avgjorde.

• pseudonym1

Skumt. En del av inläggen försvann...
    Jag ångrar mig inte en SEK att jag gjorde operationen! Däremot hade jag gjort lite mindre om jag skulle gjort om det. Valde 350 cc o sväljer egentligen det då jag är rätt tränad o bredare över rygg/bröstkorg än snittet.
    Stör mig inte egentligen men i framtiden får man väl justera o då kommer jag välja mindre inlägg!:)

• pseudonym1

50 000 har jag för mig men då va det både lyft o inlägg. Alla ställen har prisinfo på hemsidan vad jag sett så jämför där!

• pseudonym1
    Anonym (Majken) skrev 2014-10-06 21:10:03 följande:
    Okei, jag kan bli lite irriterad på sånna människor! Speciellt när man är i en ganska utsatt situation. Men han den andra, vilken klinik jobbar han på? Får jag fråga hur stor du är :) och hur bred runt typ? Jag är ganska smal över axlarna med, har nog 67 runt om brösten. Jag är inte tränad utan mer spinkig :) var det han som sa att du skulle ha 350 eller du själv?
    Peter tarnow jobbar på Calanderska. Han är egentligen plastikkirurg på Sahlgrenska men kör privat vid sidan av.
    Tycker det är så svårt o mäta (var ska man mäta liksom?) men nu mätte jag runt om. Under brösten är jag 85 cm och över brösten/under armhålan är jag 97 cm ca.
    Jag lägger ut en bild bakifrån så får du en hum om hur min kroppsbyggnad är. Är inte stor på ngt utstickande vis men är liksom inte spinkigt byggd och då brukar man kunna "svälja" större str på ngt vis.
    Så ens kroppsbyggnad, ursprungsstorlek på brösten och vad man är ute efter för look är några komponenter man får ha i åtanke när man väljer. Både Peter och Per rekommenderade 350 cc när jag beskrev vad jag är ute efter men med facit så hade jag valt lite mindre. Dock är det väl vanligare att folk önskar att de gjort större men tror att många blir lite storleks-blinda efteråt.

• pseudonym1
    GrönaDruvan skrev 2014-10-06 21:11:41 följande:

Jag och fler med mig som jag känner har gjort det i Falköping. Supernöjd.

Den kliniken läste man ofta om på plastikforumet och många verkade väldigt nöjda med dem!
Svar på tråden Bröstförstoring