• Östlund

Helt plötsligt dog lusten?!

Hej, jag har varit tillsammans med min pojkvän i över 3 år och faktiskt bott med honom sen dess.. Nu den senaste tiden har jag märkt att vi har sex mer sällan. Och det är inga problem från hans sida heller då han ogillar att ha sex för ofta. Nu har lusten helt dött, vanligen är jag kåt minst 1 gång i veckan.

Jag tycker inte jag har haft problem med stress, och inte heller p-pillrena..

Tyckte detta sjönk dramatiskt sedan antibiotika mot urinvägsinfektion, men fortfarande såhär efter jag slutat för 2 sedan..

• Svar på tråden Helt plötsligt dog lusten?!
  • villsenKille

Antibiotika har jag hört talas om förut att det kan dra ner sex lusten.

Men prova göra något galet. I form av att skicka något sexigt kort på dig själv till han när han är i väg på något. O handlar tillexsempel o skriv att du längtar tills han kommer hem slå en gnista i kamin o se om det slår eld om man säger.

Nya ställningar? Ha roligt med sex.

• Östlund

Sant.. Har faktiskt tänkt mycket på de här med att skicka snuskbilder, dock när han jobbar, för annars är vi nästan alltid med varandra.. Fast där han jobbar är de mycket press, vet inte om det skulle uppskattas och få honom kåt under omständigheterna;)

Men får väl kanske se till att göra det när jag t.ex hälsar på min mor, ca 10 mil från varandra :)

Däremot kan vi skriva till varandra att vi saknar varandra under den helgen!

Och ja, jag är öppen för nytt, och vi provade på i sommar att ha sex utomhus, i högt gräs inne i skogen, men även om jag var kåt just då så kände jag inte riktigt att det blev extra hett. Och ändå är det tråkigt att göra det gamla vanliga.. Jag vet inte, tror inte jag har den lusten att utforska och "leka" med sexet om jag inte är riktigt ordentligt kåt..

Vi har ju en villa att sexa runtom, men samtidigt har vi en liten hund, och det skulle bara bli avtändande att veta att hon är i närheten, särskilt när hon är sådant plåster efter oss hela tiden... :P

• villsenKille
    Östlund skrev 2014-10-07 11:45:59 följande:

Sant.. Har faktiskt tänkt mycket på de här med att skicka snuskbilder, dock när han jobbar, för annars är vi nästan alltid med varandra.. Fast där han jobbar är de mycket press, vet inte om det skulle uppskattas och få honom kåt under omständigheterna;)

Men får väl kanske se till att göra det när jag t.ex hälsar på min mor, ca 10 mil från varandra :)

Däremot kan vi skriva till varandra att vi saknar varandra under den helgen!

Och ja, jag är öppen för nytt, och vi provade på i sommar att ha sex utomhus, i högt gräs inne i skogen, men även om jag var kåt just då så kände jag inte riktigt att det blev extra hett. Och ändå är det tråkigt att göra det gamla vanliga.. Jag vet inte, tror inte jag har den lusten att utforska och "leka" med sexet om jag inte är riktigt ordentligt kåt..

Vi har ju en villa att sexa runtom, men samtidigt har vi en liten hund, och det skulle bara bli avtändande att veta att hon är i närheten, särskilt när hon är sådant plåster efter oss hela tiden... :P

Ja det är ju inte jätte sexig om hunden kommer o ger en kall nos på rumpan benet eller bara sitter o stirrar på en.

Men har ni provar någon porr film?

Jag o min sambo har inte direkt sex häller. Men det funkar för henne. Eller hon kollar inte utan hon lyssnar på ljuden/stön o sånt.
  • Östlund

Nja, porrfilm låter inte som min grej.. Jag blir mer äcklad av det och skulle förmodligen få mer av en obehaglig känsla under sexet..

• villsenKille

Ok! Bara ett förslag. Finns ju mjuk porr det det inte är massa mycket "knulla hårt" liksom utan mer för o lyssna till eller titta på tillsammans

• Östlund

Det är just detta ljud jag inte tål, jag själv stönar knappt när vi väl har sex, även under de riktigt kåta gångerna :/

• Frankk

3årskrisen på ingående
    det är nog bara att acceptera att sexlivet i förhållandet haft sina glansdagar

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • villsenKille

Jag tror inte på sånt som glansdagar. Tror på att man till slut hittar ett sätt som får ny glöd

• Östlund

Jo, det här med att man bor med varandra, så känns väl sexet till slut som en vardag. Men kände en liten glöd igår och imorse, så det var väl möjligen antibiotikan som spökade något.

När jag tänker mer på hur vi träffades och fann varandra så ser jag hellre att vi har en god framtid med en fungerande vardag med våra sysslor, att ta hand om varandra och se att vi har en framtid. Sexet är inte en världslig sak, men en del av kärleken. Bara för att man har mindre sex så älskar man inte varandra mindre. Men blir smått frustrerande när den ene vill och inte den andra. Normalt är det jag som brukar vara på honom, nu är det tvärtom. ;P

Svar på tråden Helt plötsligt dog lusten?!