Östlund skrev 2014-10-07 11:45:59 följande:
Sant.. Har faktiskt tänkt mycket på de här med att skicka snuskbilder, dock när han jobbar, för annars är vi nästan alltid med varandra.. Fast där han jobbar är de mycket press, vet inte om det skulle uppskattas och få honom kåt under omständigheterna;)
Men får väl kanske se till att göra det när jag t.ex hälsar på min mor, ca 10 mil från varandra :)
Däremot kan vi skriva till varandra att vi saknar varandra under den helgen!
Och ja, jag är öppen för nytt, och vi provade på i sommar att ha sex utomhus, i högt gräs inne i skogen, men även om jag var kåt just då så kände jag inte riktigt att det blev extra hett. Och ändå är det tråkigt att göra det gamla vanliga.. Jag vet inte, tror inte jag har den lusten att utforska och "leka" med sexet om jag inte är riktigt ordentligt kåt..
Vi har ju en villa att sexa runtom, men samtidigt har vi en liten hund, och det skulle bara bli avtändande att veta att hon är i närheten, särskilt när hon är sådant plåster efter oss hela tiden... :P
Ja det är ju inte jätte sexig om hunden kommer o ger en kall nos på rumpan benet eller bara sitter o stirrar på en.
Men har ni provar någon porr film?
Jag o min sambo har inte direkt sex häller. Men det funkar för henne. Eller hon kollar inte utan hon lyssnar på ljuden/stön o sånt.