• Anonym (fru)

Åt min mans kotlett.

Igår när jag i smyg åt en kotlett så har min man nu frågat var den tog vägen. Han hade marinerat den osv, men jag gick upp på natten och åt den. Jag tänker inte berätta detta för honom. När han frågade var kotletten var i morse så sa jag att hunden hade lyckats öppna kylskåpet och ätit den. Hon tror på det. Var det fel av mig att ljuga.

• Svar på tråden Åt min mans kotlett.
  • Anonym (Lina)

Först är det en han, sen är det en hon vars kotlett du ätit upp...? Mmm. Säkert.

• Anonym (fru)
    Anonym (Lina) skrev 2014-10-07 21:02:34 följande:

Först är det en han, sen är det en hon vars kotlett du ätit upp...? Mmm. Säkert.

men jösses. får man inte skriva fel eller? Du ser ju att hela inlägget handlar om en "han"
  • Anonym (Hörtdenförut)
    Anonym (Lina) skrev 2014-10-07 21:02:34 följande:

Spelar mindre roll. Förra gången samma ämne var uppe så var det en man som ätit kotletten hans frus skulle ha till en middag.
    Ja, så var det men den saken.
  • Anonym (räcker nu)

En annan gång var det en ost och ytterligare en annan gång en limpa.

• Anonym (omg)

Hahaha, spännande, undrar vad som äts upp nästa gång.

Mumsa på vad fan, ät hela kylskåpet när du ändå är igång så behöver du bara göra en till tråd.

• Anonym (Suck.)

En till kotlettråd? Lite tråkigt va? Att inte komma på något nytt. Och hur ska du ha det? Är det är HAN ELLER EN HON? Du skriver både och nämligen.

• Anonym (trollalalalala)

Ts har multipla personligheter det är därför det är både han och hon

Ts har alltså ätit upp sin egen kotlett, mysteriet löst!

• Aniiee

Var den rå?

Make your mistakes, take your chances, look silly, but keep on going. Don?t freeze up. - Thomas Wolfe
Svar på tråden Åt min mans kotlett.