Junimammor 2015
Hoppar in här, tog ett test igår fm och innan jag hann dra upp byxorna va det ett starkt plus.
Har en plutt sen innan som fyller 3 imorgon
Hoppar in här, tog ett test igår fm och innan jag hann dra upp byxorna va det ett starkt plus.
Har en plutt sen innan som fyller 3 imorgon
Tack så mkt :)
Hur mår alla?
Jag har mått illa hela morgonen och är lite jobbigt o jobba.. Förra grav mådde jag prima så inte van vid detta.
här kommer en bild på två test. Det högst upp är taget igår kl 17.17 med ca 6h-urin (bim-4).Det längst ner är taget idag kl.10.15 med 3-4h urin (bim-3). Jag tycker att det redan ger ett starkare utslag:) Hur som helst så är jag gravid. Har lite svårt att fatta!!!!
Jag har värk i ryggen och i magen. Känner mig typ konstant kissnödig men det tror jag beror både på rygg och magvärken. Jag var lite illamående imorse innan frukost. Jag kan redan pressa ut några droppar bröstmjölk =O
Detta är mitt plus, dagen efter beräknad mens.. Visste inte att de kunde bli så starkt så fort
Usch känner att smått illamående är på ingång igen.. O såg att jag fått lite finnar, kan de redan komma eller är de inbillning att de beror på grav?!
Kräks har jag inte heller gjort o hoppas inte jag kommer göra..
Härligt att ha lugg, nästan så jag får skaffa mig de med så man kan dölja haha
Tack så mycket!
Hade varit praktiskt med lugg men få jag haft det i perioder så vet jag att jag skulle ångra mig ganska fort om jag klippte mig :)
Utifrån era egna uträkningar- när har ni bf?
Bf här bör vara runt 20 juni. Kan bli en midsommarbebis mao.
Dock kom dottern i v.36+4 så jag ställer nog in mig på sen majbebis just in case. Bara för det blir det väl en julibebis;)