Inlägg från: Isabella89 |Visa alla inlägg
  • Isabella89

Junimammor 2015

Hej! Hoppar gärna in jag med :) enligt senaste mens är jag i v6 nu (5+3) och bf 7 juni. Har en dotter på 2,5 år så det här är andra barnet

• Isabella89
    Jadu skrev 2014-10-09 20:54:42 följande:

Usch känner att smått illamående är på ingång igen.. O såg att jag fått lite finnar, kan de redan komma eller är de inbillning att de beror på grav?!

Har fått mycket mer finnar sista veckan nu, både i ansiktet men även på ryggen. Härliga hormoner...
  • Isabella89

Tack så mycket!

Hade varit praktiskt med lugg men få jag haft det i perioder så vet jag att jag skulle ångra mig ganska fort om jag klippte mig :)

• Isabella89

Det finns en sån grupp på fb, från en annan tråd här. Men går ju att ha flera såklart :)

• Isabella89

Jo, just det :) har inte tänkt på det ;)

Men den gruppen är hemlig och det syns inte att man är medlem och den går inte att söka på. Bra när man inte vill vara offentlig :)

Det vi fick göra i den var att bli vän med admin så hon kunde lägga till oss och sen tog hon bort en som vän när det var klart.

Kan skapa en sån grupp om ni vill? Har gjort hemliga/dolda grupper förr :)

• Isabella89

Kan någon av er bli vän med mig på fb så jag kan starta gruppen? Verkar tydligen behöva lägga till någon direkt. Heter Isabella Gidlund och pussar på min nyblivna man på profilbilden :)

• Isabella89

För att ni ska kunna bli medlem i gruppen måste någon som redan är medlem bjuda i er. Så ni som vill vara med kan lägga till mig så bjuder jag in och sen tar jag bort er från min vänlista :)

• Isabella89
    Dr to be skrev 2014-10-17 09:26:47 följande:

Vi kan väl vara kvar här också? Jag är en av de udda människor som INTE har Facebook (!), ja vi finns :D!

Ja absolut :) det ena behöver ju inte utesluta det andra :)
  • Isabella89

Någon som sitter på ett bra tips mot svullen mage? Känns sådär att se ut som jag gjorde i v20 sist när det bara är v8 :/

• Isabella89

Såhär såg min mage ut igår kväll. Ungefär som när jag var i v20 sist >.< lite mindre mage nu på morgonen men inte mycket. Måste tänka mig för på jobbet vad jag har på mig... Och kan endast använda ett par av mina vanliga byxor och de är ett par stretchiga jeansleggings... Annars är det mammabyxor som gäller.

• Isabella89
    NICU skrev 2014-11-02 18:54:18 följande:

Jag blir smått galen - är sååå täppt i näsan hela tiden. Hade inte det problemet förra gången. Visserligen är det mer behagligt att vara täppt i näsan än att kräkas konstant ;)

Är det inte det ena så är det det andra ;)

Jag hade hellre kräkts som sist än må illa hela kvällarna som nu... Blä :(
  • Isabella89

Har också mer av ett konstant illamående. Brukar gå rätt bra till 16-tiden. Inatt kräktes jag för första gången. Var skönt faktiskt för sen mådde jag inte illa. Men är nu helt tömd på energi. Dottern har ögoninflammation så vabbar för henne idag. Egentligen skulle min man ha gjort det men då jag mår som jag gör så är det skönt att hänga hemma.

• Isabella89
    NICU skrev 2014-11-23 19:14:23 följande:

.... och så började jag blöda och var inne på akuten idag och har en MA. Vecka 12. Så jävla pissigt! Rynkar på näsan
    Kram på er tjejer och lycka till med era magar Hjärta

Nej, vad tråkigt :( kram och lycka till framöver
Svar på tråden Junimammor 2015