Inlägg från: Dr to be |Visa alla inlägg
  • Dr to be

Junimammor 2015

Hej!

Jag fick ett supersvagt plus imorse på bim-4. Om jag är gravid är jag i v.3+3 och har bf kring 20/6. Vågar inte vara glad än.... Detta blir i så fall andra barnet.

Vilken vecka är du i? Första barnet?

• Dr to be

Vår dotter blev 2,5 år nu i september????

Vågar inte på mig ett tack än eftersom plusset var så svagt. Hoppas på klarare besked imorgonbitti

Hoppas vi får följas åt. Har du några symtom än?

• Dr to be

Hej och välkommen :)

Tog ett test nu på em/kvällen som var tydligt positivt:)

• Dr to be

Ländryggen värker och växtvärk till å från. Brösten ömmar men inte hela tiden. Jag är trött och tidvis illamående... Måtte denna lilla parvel vilja stanna kvar!

• Dr to be

Ländryggen värker och växtvärk till å från. Brösten ömmar men inte hela tiden. Jag är trött och tidvis illamående... Måtte denna lilla parvel vilja stanna kvar!

• Dr to be
    Jadu skrev 2014-10-09 06:28:44 följande:

Hoppar in här, tog ett test igår fm och innan jag hann dra upp byxorna va det ett starkt plus.

Har en plutt sen innan som fyller 3 imorgon

Välkommen och grattis :)
  • Dr to be

här kommer en bild på två test. Det högst upp  är taget igår kl 17.17 med ca 6h-urin (bim-4).Det längst ner är taget idag kl.10.15 med 3-4h urin (bim-3). Jag tycker att det redan ger ett starkare utslag:) Hur som helst så är jag gravid. Har lite svårt att fatta!!!!

Jag har värk i ryggen och i magen. Känner mig typ konstant kissnödig men det tror jag beror både på rygg och magvärken. Jag var lite illamående imorse innan frukost. Jag kan redan pressa ut några droppar bröstmjölk =O 
  • Dr to be
    NICU skrev 2014-10-09 16:45:59 följande:

Vad roligt det är att läsa om andra som plussar samtidigt!! :D

Här är mitt BIM +1.

Är väldigt trött, mår lite illa men har ännu inte spytt - peppar peppar :D

Ett mkt fint pluss:)
  • Dr to be
    Jadu skrev 2014-10-09 20:14:41 följande:

Detta är mitt plus, dagen efter beräknad mens.. Visste inte att de kunde bli så starkt så fort

Fint:)
Svar på tråden Junimammor 2015