Junimammor 2015
Hej! Jag hoppar gärna in :) bf 20 juni och plussade i dagarna!
Hej! Jag hoppar gärna in :) bf 20 juni och plussade i dagarna!
Vill ni ha en BF-lista tro? :D
Vad roligt med i princip en hel sida nya sedan jag joinade gruppen! Och de flesta verkar vara beräknade ganska lika datum dessutom!
Jag håller alla tummar jag bara kan för oss allihopa. Det är några jobbiga veckor nu... Minns inte alls hur jag lyckades ta mig igenom dem jobbiga veckorna förra gången men det ska väl gå nu också (rent psykiskt menar jag nu).
Jag kunde inte låta bli att ta ett test till. Banne mig om det inte verkar som om att HCG faktiskt dubblas varannan/var tredje dagBIM-3 BIM BIM+3
Kram på er tjejer! Hoppas ni mår bra!
Åh, ska också försöka få göra ett tidigt vul! Känns väldigt viktigt för mig. Det hade jag med sonen också :) fast först i v 10.
Vad har ni för symptom? Jag har molvärk. Ganska ordentligt emellanåt. Brösten börjar ömma LITE men känns framför allt fylligare (?). Men inget illamående. Hade jag iof inte förra graviditeten heller men när brukar det dyka upp typ?
Hemskt gärna en dold Facebook-grupp! Det får ni gärna ordna :)
Kan någon av er bli vän med mig på fb så jag kan starta gruppen? Verkar tydligen behöva lägga till någon direkt. Heter Isabella Gidlund och pussar på min nyblivna man på profilbilden :)
Jag är kvar här också!
God morgon på er tjejer. Idag går jag in i ny vecka 5+0. Kan dock vara 6+0, äl-stickorna visade ingen stegring under cykeln jag blir gravid och min cykel är allt mellan 28-32(35) dagar... 31/10 ska vi på vul så då bör vi få datum:)
Hur mår ni? Vilken vecka är ni i?
Jag har ömmande bröst som blir mer ömma typ varannan dag. Illamående som kommer och går. Svullen om magen. Luktkänslig. Från och till drar det i livmodertrakten. Ländryggen spökar oxå. Trött är jag oxå. I snitt somnar jag kl 21 om kvällarna :D
Någon som sitter på ett bra tips mot svullen mage? Känns sådär att se ut som jag gjorde i v20 sist när det bara är v8 :/
.... och så började jag blöda och var inne på akuten idag och har en MA. Vecka 12. Så jävla pissigt!
Kram på er tjejer och lycka till med era magar