Inlägg från: Therese2014 |Visa alla inlägg
  • Therese2014

Sommarbebisar 2015

Hallå brudar! Hoppar in här då jag plussade i oktobertråden! 23 år och första barnet. Ömmande bröst, bröstvårtorna är styva hela tiden ovch jättekänsliga plus väldig molvärk!

Är i vecka 6(5+2) tror jag, första möte med bm är på måndag:)

• Therese2014
    nygift skrev 2014-10-11 13:52:49 följande:
    Jag skulle nog också chansa på en pojk :)

Okej är de nån mer än mig som är livrädd för missfall??
    Tror på en tös jag:) ja jag är livrädd för missfall! Har iaf graviditetssymptom hela tiden som lugnar mig lite, tror det hade vart värre om man inte kände något alls! Längtar till kub så man vet lite mer:)
  • Therese2014
    nygift skrev 2014-10-11 14:04:36 följande:
    Jag har aldrig mkt symptom förutom trötthet o ont i bröstvårtorna. Förvisso har jag fått extremt mkt flytningar. När gör man kub?
    12+3 är standard tror jag:)
  • Therese2014

Längesen man vart inne, hur går det för alla? Nu är jag i vecka tio, och äääääntligen mår jag lite bättre! Har nämligen spytt flera gånger om dagen i nästan tre veckor. Ändå har jag lyckats gå upp flera kilo och jag är väldigt svullen om magen så jag ser gravid ut haha. Annars är det brösten a la dolly parton som ömmar men inget mer denna veckan iaf;) har inskrivningen 13nov och kub i slutet av månaden, vad jag längtar!

• Therese2014

Ser att några har fått MF eller är rädda för det, hoppas att det går bra med er, styrkekramar!

Nu har jag fått höra den lilla ärtan med en köpt doppler:) vi har även berättat för alla som grät glädjetårar:) och snart åker vi till Ullared med en hel lön att spendera på alla bebis saker:D

Jag hade också rosa flytningar när jag torkade mig, säkert flera gånger när jag inte skulle haft mens. Men det verkade inte vara någon fara iaf:)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015