Inlägg från: Bubblan2014 |Visa alla inlägg
  • Bubblan2014

Sommarbebisar 2015

Hej tjejer! Hoppar gärna med här. Har bf 3:e juni, så är i vecka 9 nu.

Mår illa från och till men aldrig så pass illa så jag kräks. Att småäta typ hela tiden håller illamåendet borta.

Är egentligen en riktig godisråtta, men blir mer sugen på salt nu, typ chips, än på godis. Kaffesuget är också helt borta, något jag förut drack en hel del av. :)

• Bubblan2014

Haha vad lustigt! Ja mycket mjölk och vatten blir det. Jobbar inom restaurang så innan levde jag mest på vin ;P

Har ni varit på inskrivning än?

• Bubblan2014

Emeeliiee: jaha oj så pass? Själv ska jag dit om 2 veckor, är då i vecka 12. Förstod aldrig riktigt varför det blev så sent, de kanske var fullbokade, vad vet jag. Men på fredag ska vi dit på något infosamtal, typ om kost och hälsa tror jag.

• Bubblan2014

Jag är i vecka 10. Är 9+3 idag. Är några av de närmaste som vet. Men resten får veta efter vecka 12. Börjar må bättre nu, men tiden går ju så sjukt långsamt just nu!

• Bubblan2014
    nygift skrev 2014-11-10 08:26:34 följande:

Vecka 10 idag :) inskrivning hos BM idag igår kom första spyan haha

Jag ska på inskrivning på torsdag :) går då in i vecka 12.

Veckan efter har vi bokat in ett ul bara för att se så att allt är som det ska innan vi berättar för alla :)
  • Bubblan2014

Ja för familj och närmaste vänner har vi också berättat. Plus för chefen.

Men måste gå ut med det till min personal på jobbet också, och då vi jobbar på samma arbetsplats så blir det nog en lite större grej av det hela. Folk har ju frågat i 5-års tid om vi inte ska skaffa barn snart.

Så blir skönt att få göra ul innan. För nu börjar de värsta symptomen försvinna, vilket är skönt, men också läskigt.

• Bubblan2014

Måste bara få dela med mig av min glädje! Gick idag in i vecka 13, och var tidigare idag och gjorde ett ul. Och där fick vi se vår lilla fina bebis :D så liten men så perfekt! <3

• Bubblan2014

Vi blev erbjudna kub men tackade nej och betalade för ett vanligt ul istället.

Självklart vill vi se att bebisen mår bra där inne, men några tester behövs inte. Skulle aldrig ta bort den för att det visar risk för kromosomfel, visar det sig sen att något är lite galet så tar vi det då.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015