Inlägg från: amandamoller |Visa alla inlägg
  • amandamoller

Sommarbebisar 2015

Plussade igår!! Trevlig liten överraskning, är nu i vecka 4+2 BF 9 juli  Glad Har världens goaste son på 10 månader så detta är andra graviditeten för mig Skrattande Känns galet häftigt att få ännu en bebis och att min älskade pojk ska bli storebror <3

• amandamoller

Nu har magen svullnat ner lite men höfterna värker som f*n... Konstigt då jag bara är i vecka 5.. Känns även som att jag får sammandragningar då och då :s Fick både sammandragningar och foglossning väldigt tidigt i min första graviditet också men inte SÅHÄR tidigt! Ingen annan som känt?? Ska prata med bm om detta men hon lär väl skatta åt mig.. Sammandragningar i vecka 5 liksom.. hm.. Obestämd

Halland här!!

• amandamoller
    LillyAdelia skrev 2014-11-06 20:19:00 följande:

Hoppar gärna in här!

Bf 29/6-2/7, blir väl klarare efter ul:)

Har redan en 15 mån gammal dotter men det känns pirrigt och nytt ändå!

Har ont i tjejmagen och mår väldigt illa, framförallt när jag tänker på kaffe. Var likadant med ettan och det gick över i v.12.

Roligt att följa fler med sommarbebisar!

Grattis till pluset!! Har en son på 10 månader och känner också att det är pirrigt och nytt. Nu ska min son bli storebror liksom, känns overkligt. Baby

Kul med en sommarbebis! Min pojke är vinterbebis, hehe :)
  • amandamoller
    LillyAdelia skrev 2014-11-10 22:58:23 följande:

Hälsosamtalet är det jag ska ha i vecka 12, ska ta en hel timme! Undrar om jag gjorde nåt tokigt förra gången som de reagerat på :D

Säker på att det inte är hälsosamtal och inskrivning?? för en timma lät lite väl länge va? haha :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015