• Stokke

Hej !

Vill bara säga att det gick bra idag.

Jag tog emot ett glas vin, sa ett 1/2 glas törs jag dricka trots att jag ska köra ikväll.

Kl: var 14 och jag skulle åka vid 20.

Vid en bensträckare så var jag snabb som attan och fyllde på min kollegas tomma glas med mitt vin. Tog ett nytt glas som jag fyllde till mindre än hälften med vin.

Självklart drack jag aldrig något idag. Men kollegorna tror jag drack ett 1/2 glas.

Äntligen är den här dagen över.

Kram på er.

• Stokke

Oj vad jag lider med er som har tunga jobb med varierade timmar på dygnet och antal dagar i sträck. Jag har kontorsjobb och är helt slut på kvällarna. Då går jag bara mellan skrivbordet och skrivaren.

Nu får jag dock vara ledig mellan 24 och 7 så väl behövligt. Är helt trött i kroppen.

Hoppas alla jan njut av julen och de övriga helgerna.

Vilka ska berätta i jul att ni väntar barn?

• Stokke
    cher82 skrev 2014-12-30 08:21:48 följande:

Nån som gjort glykosbelastning?
    Sitter på MVC och har precis druckit upp skiten, fy och blä!

Jag ska göra detta den 14:e. Vad är detta?
  • Stokke
    nygift skrev 2014-12-30 13:48:58 följande:

Är de nån mer än jag som är överviktig när man plussade?

Jag
  • Stokke

Gud vilken lättnad ! Min energi är påväg tillbaka. Efter 13 veckor av konstant trötthet. Jag är så glad.

• Stokke
    nygift skrev 2014-12-30 21:20:34 följande:
    Åh vad skönt min börjar försvinna igen sjukt trött redan vid åtta på kvällarna. O så måste jag alltid upp o kissa på nätterna hah
    Just tosbesöken på nätterna har blivit värre ;)

Men tröttheten försvann.
  • Stokke
    nygift skrev 2015-01-03 15:46:30 följande:
    Gott nytt år detta år kommer bli toppen!

Vi har kollat på försäkring och det blir Folksam för oss tänkte teckna den när jag går in i vecka 21 :)
    Jag väljer Länsförsäkringar de har en ny uppdaterad som är kanon.
  • Stokke

Jag ville inte vänta till RUL den 11/2 så jag har bokat ett privat ul. Nu räknar jag ner till den 23/1. Kommer gå snabbt är om 2 veckor och 1 dag.

Sen är det bara 19 dagar kvar till RUL.

Funderar fram och tillbaka, vill vi veta kön eller inte?!

Allt känns fortfarande så overkligt, hoppas det blir mera verkligt när jag passerat v20 och börjar känna att någon är där inne.

Jag är bara i v15 (14+4). Så är väldigt kort gången än så länge.

• Stokke
    pottan skrev 2015-01-08 09:47:34 följande:
    Jag fick bokat mitt rul igår till den 2/2, tror det är rejält tryck på ul för då är jag i v 20+ 3, en väninna som ska ha i april fick göra sitt rul i v 20

lite tråkigt att vänta, men som en kompis så, tänk va fina bilder det blir när de är lite större :)
    Jag har alltid trott att RUL görs omkring v 20.

Jag kommer vara i 19+3 när jag gör mitt.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015