Sommarbebisar 2015
Hej!
Är enligt mina egna uträkningar i v 11 + 0 ...startade nyss tråd "nybörjare"...rätt så nervös, bara varit på hälsosamtal...men allt känns ok i kroppen, hormon-symptom...men inte sett ngt ultra-ljud än....
Kramis
Hej!
Är enligt mina egna uträkningar i v 11 + 0 ...startade nyss tråd "nybörjare"...rätt så nervös, bara varit på hälsosamtal...men allt känns ok i kroppen, hormon-symptom...men inte sett ngt ultra-ljud än....
Kramis
Så är det här med:) smaksinne förändrat ...går liksom och känner mig sjösjuk dagarna i ända...ibland lite mer akut kräksjuk...dricker mkt och mkt toabesök...märker en tydlig skillnad på kväll och morgon i uppsvälldhet...glad men ändå liksom nollställd innan man får första bilderna...har förstått att hormonsymptom inte är ngt bevis på att allt är bra...drömmer litekonstigt och har starka känslor åt olika håll...
Tack för grattiset:) Grattis själv:)
10 + 4 imorgon...allt känns stabilt :)
Underbart!
Haha gjorde ett fjärde grav-test bara för att...första gången digitalt..."gravid 3+" :)
Hur har du det med hormonerna?
En känslighet och starka åsikter som blivit lite mindre utpräglad sista veckan. Illamående, ibland akut, ibland svagt med bara en slags äckelkänsla för mat.
Oro så fort jag får en liten knuff eller gör en extra sträckning där magen påverkas...eller vid stress...litesmåhugg och ibland ömmande...
Allt känns overkligt men ganska så nollställd innan första u-ljudet:)
En känslighet och starka åsikter som blivit lite mindre utpräglad sista veckan. Illamående, ibland akut, ibland svagt med bara en slags äckelkänsla för mat.
Oro så fort jag får en liten knuff eller gör en extra sträckning där magen påverkas...eller vid stress...litesmåhugg och ibland ömmande...
Allt känns overkligt men ganska så nollställd innan första u-ljudet:)
11 + 6 imorgon...tog blodprov inför kub idag...känner mig mest uppsvullen, mkt hormonkänslor, och stick, hugg i magen...som att ngn aktivitet försiggår. Ultraljud om en vecka :)
Är det någon som har erfarenhet av att det liksom pirrar i mellangärdet? Lite som man vore nervös o samtidigt lite andfådd. V 12 här...
Var på ul igår...daterades till 11 + 6...allt var perfekt...kroppsdelar och ett fint tickande hjärta:)
Mm försöker slappna av nu...men att gå från helt svart skärm och övertygelse att ngt var fel o att man lurat alla till att se en perfekt studsboll var riktigt mäktigt:)