• EW82

Sommarbebisar 2015

Hej hej! 
    32 år, första barnet och blir ensam. Men insett att det är okej det med, kommer gå bra Glad Var på inskrivning i torsdags, är v 14, och är väldigt lycklig över den lilla i magen Hjärta

• EW82

V 15 igår och idag kör vi lite hedligt illamående för att fira det Tungan ute
    Nån mer som känner av magen mest på kvällen eller när man ska sova? Konstigt! Nu är det snart jul sen kommer tiden bara skena iväg! Kan inte vänta tills jag får börja handla lite och vet vem det är därinne Hjärta

• EW82
    Hej alla godingar Glad
    Eftersom det börjar komma upp lite magbilder så kör jag på en jag med.. Ska på RUL på torsdag och då hoppas jag verkligen att plutten visar vem han/hon är så jag får veta :P
    Jag är v 19 och har tappat ca 10kilo i mig själv sen jag blev gravid.. Då blir det inte lika mkt o gå ner sen.. skönt :)
    Hoppas alla mår bra? Jag har haft supertur i min graviditet, mådde illa första 6-7v sen bara lite tröttare :) Jobbar heltid fortfarande med tungt jobb och har 3 stora hundar hemma+ett helt hus :) Men vi tjejer kan vi {#emotions_dlg.flower}

• EW82
    Baby Doll skrev 2015-03-18 20:51:49 följande:

Jag är inne och läser, men är tyvärr sänre på att kommentera

Vecka 30+0 (med 7:e barnet) här och nu börjar nedräkningen på allvar! 7 veckor till igångsättning!

www.mybabydolls.se

Sikken fin mage Gravid
    Av nyfikenhet, varför blir du igångsatt? Häftigt med 7barn.. hur har du hunnit?? Tungan ute
  • EW82
    nygift skrev 2015-03-21 15:45:53 följande:
    Härligt 91 dagar här :)
    Här är vi nere på 83 dagar kvar Gravid{#emotions_dlg.flower}Hjärta
Svar på tråden Sommarbebisar 2015