Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var här inne sist, har varit svårt sjuk i lunginflammation

Var på RUL i förra veckan, så nervöst och spännande och frågade då försiktigt om man kunde se kön, vi väntar ivrigt på lillasyster som är beräknad till 27 maj! KyssHjärta

www.mybabydolls.se

Fler som valt att ta reda på kön i förväg?

www.mybabydolls.se Mamma till 6 + 1
  • Baby Doll

Några fler som har sammandragningar?
    jag drabbades av lunginflammation och har hostat sönder (!!) mina revben och varje gång jag hostar så får jag sammandragningar nu... :-/

• Baby Doll

Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! Skrattande

Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden

Har ni mycket sammandragningar?

Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)

www.mybabydolls.se

• Baby Doll
    Kelsson1 skrev 2015-01-31 08:47:27 följande:

Jag kommer att kommentera väldigt sparsamt ett tag nu. Ramlade igår o fick handen gipsad så gör ont att skriva men kommer att läsa allt, hoppas att alla förstår

Åh nej! Hoppas din hand blir bra snabbt nu!

Klarade magen sig?

www.mybabydolls.se Mamma till 6 + 1
  • Baby Doll

När har ni BF?

Jag har den 27 maj, men blir igpngsatt 3 veckor innan :)

Sitter och klurar på namn, vilket är lite svårt eftersom jag och mannen inte är överens alls.. :-/ Har ni bestämt namn ännu?

Här är jag och "Lucky#7" förra onsdagen ??

• Baby Doll
    Missyk skrev 2015-02-23 00:21:43 följande:

Mysigt att bona! De har jag också börjat med! Ska stå på loppis och sälja av en massa prylar. Min flicka blir ju 2 lagom till lillebrors ankomst , samma datum! Så har en del rosa att göra mig av med innan dess :)

Vi har bestämt namn! För andra ggr, haha vårt första bestämma namn blev det inte. Någon mer som har bestämt?

Här är det inte bestämt ännu. Vi är oense :-/ Fast den här gången ska vi bestämma innan hon föds, minstingen var 3 veckor innan han hade ett namn

Får jag fråga vad ni kommit fram till för namn?

• Baby Doll

Jag är inne och läser, men är tyvärr sänre på att kommentera

Vecka 30+0 (med 7:e barnet) här och nu börjar nedräkningen på allvar! 7 veckor till igångsättning!

www.mybabydolls.se

Snart 7 barn under 7 år
  • Baby Doll
    EW82 skrev 2015-03-18 23:08:46 följande:
    Sikken fin mage Gravid
    Av nyfikenhet, varför blir du igångsatt? Häftigt med 7barn.. hur har du hunnit?? Tungan ute

EW82- Tack! Jag blir igångsatt pga. snabba förlossningar och jag måste få antibiotika ca. 2 timmar innan födseln. hoppas bara att jag hinner gå till igångsättnings dagen, jag har en tendens att föda tidigare.
  • Baby Doll
    nygift skrev 2015-03-18 21:11:39 följande:
    Oj så långt du har kommit :) vilket datum blir du igångsatt?

Tycker du? jag tycker det går med snigelfart just nu!

Jag ska bli igångsatt den 6.maj

• Baby Doll
    Igår, vecka 30 + 3 var en väldigt speciellt dag i min graviditet. En slags mål att klara sig över. Det var den veckan + dagen då mina tvillingpojkar valde att möta världen snart för 5 år sedan. Dom var pytte små, såg ut som små fågelungar, men dom var starka och kämpare. I 3 veckor fick vi stanna på NEO innan vi fick komma hem.
    Trots längtan efter "Lucky#7" så hoppas vi att hon stannar inne till igångsättningen ändå <3
  • Baby Doll

Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!

Jag bara är och väntar....

Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)

mybabydolls.se

Svar på tråden Sommarbebisar 2015