Sommarbebisar 2015
Hej! Får jag vara med här?
Väntar mitt 7:e barn till Maj, syskonen är mellan 0-6 år gamla 
Hej! Får jag vara med här?
Väntar mitt 7:e barn till Maj, syskonen är mellan 0-6 år gamla 
Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var här inne sist, har varit svårt sjuk i lunginflammation ![]()
Var på RUL i förra veckan, så nervöst och spännande och frågade då försiktigt om man kunde se kön, vi väntar ivrigt på lillasyster som är beräknad till 27 maj! 

www.mybabydolls.se

Fler som valt att ta reda på kön i förväg?
Några fler som har sammandragningar?
jag drabbades av lunginflammation och har hostat sönder (!!) mina revben och varje gång jag hostar så får jag sammandragningar nu... :-/
Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! 
Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden ![]()
Har ni mycket sammandragningar?
Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)
Jag kommer att kommentera väldigt sparsamt ett tag nu. Ramlade igår o fick handen gipsad så gör ont att skriva men kommer att läsa allt, hoppas att alla förstår
Åh nej! Hoppas din hand blir bra snabbt nu!
Klarade magen sig?
När har ni BF?
Jag har den 27 maj, men blir igpngsatt 3 veckor innan :)
Sitter och klurar på namn, vilket är lite svårt eftersom jag och mannen inte är överens alls.. :-/ Har ni bestämt namn ännu?
Här är jag och "Lucky#7" förra onsdagen ??

Mysigt att bona! De har jag också börjat med! Ska stå på loppis och sälja av en massa prylar. Min flicka blir ju 2 lagom till lillebrors ankomst , samma datum! Så har en del rosa att göra mig av med innan dess :)
Vi har bestämt namn! För andra ggr, haha vårt första bestämma namn blev det inte. Någon mer som har bestämt?
Här är det inte bestämt ännu. Vi är oense :-/ Fast den här gången ska vi bestämma innan hon föds, minstingen var 3 veckor innan han hade ett namn ![]()
Får jag fråga vad ni kommit fram till för namn?
Tjugofemton- skickar styrkekramar och en massa varma tankar till er! Håller tummar och tår att det ser bra ut.
Jag är inne och läser, men är tyvärr sänre på att kommentera
Vecka 30+0 (med 7:e barnet) här och nu börjar nedräkningen på allvar! 7 veckor till igångsättning!
www.mybabydolls.se

Tycker du?
jag tycker det går med snigelfart just nu! ![]()
Jag ska bli igångsatt den 6.maj ![]()
Här känns det också segt! Mu 5 veckor kvar!

Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!
Jag bara är och väntar....
Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)
mybabydolls.se

Den 1 maj föddes våran "Lucky #7" (namn presenteras på bloggen nu) i vecka 36+2 
Nu är familjen komplett och med det tackar jag er alla för allt stöd.