Sommarbebisar 2015
Har upplevt lite nya känslor/förnimmelser i magen de senaste dagarna. Svårt att förklara, men ngn form av rörelse är det.. Kan möjligtvis vara bebis, men är inte bombsäker :) Svårt att veta när man aldrig upplevt det innan..
Har upplevt lite nya känslor/förnimmelser i magen de senaste dagarna. Svårt att förklara, men ngn form av rörelse är det.. Kan möjligtvis vara bebis, men är inte bombsäker :) Svårt att veta när man aldrig upplevt det innan..
Gott nytt år, känner på mig att 2015 kommer bli rätt spännande för oss ;)
Har ni tecknat grav.försäkring än? Hos vilket bolag isf? Lutar mest åt Folksam för mig, men alltid kul med inputs fr andra :)
Åh, grattis till er som varit på ultraljudet och vad kul att ni fick reda på könet :)
12 dagar kvar för oss, blir ett sent Rul (v 19+4) tror vår bm räknade lite fel när hon bokade in oss :P Jag har inte lyssnat på ngra hjärtljud eller fått se knyttet öht ngn gång så är otroligt förväntansfull...
Jaa, dagarna går sååå långsamt när man väntar på det roliga/spännande.. Men skönt o höra att det är fler som är inbokade runt v 20 :) Är det ett babyboom år 2015 månne?
Jag har gått upp ca 6 kg redan, vägde 54 kg förut och är 171cm lång, väger nu runt 60. Tyckte det var märkligt att jag gått upp så mkt redan, men min bm sa att min kropp behövde antagligen det och att det var bara bra eftersom jag var så tunn innan.
Min mage putar, inte så att vem som helst kan se att man är gravid, men ändå en liten kula som är framträdande om jag har tajta kläder :) Så mysigt. Och snart har halva tiden gått!
Vecka 19 idag och rul imorgon snacka om att jag är spänd tänk om vi reda på könet dör av längtan haha
Några fler som har sammandragningar?
jag drabbades av lunginflammation och har hostat sönder (!!) mina revben och varje gång jag hostar så får jag sammandragningar nu... :-/