Sommarbebisar 2015
Hoppas det ordnar sig
Idag har jag en förjävlig halsbränna :)
Hoppas det ordnar sig
Idag har jag en förjävlig halsbränna :)
Vecka 10 idag :) inskrivning hos BM idag igår kom första spyan haha
Så skönt att den osäkra perioden snart är över. Vi har redan berättat kan inte dölja de så mkt min mage har vuxit en hel del haha
Så nu är inskrivningen klar hos BM. Kommer inte få lyssna på hjärtat förrän vi ska på rul ap lång tid kvar ju men värderna såg bra ut o jag har gått ned i vikt haha
De kanske anser att du inte behöver hälsosamtalet och inskrivningen brukar ju vara 8-12 veckan :),
För oss tog hälsosamtalet 30 min o inskrivningen 45 min :),
Är oxå i v 10 nu :) inskrivning på tis nästa vecka! Aaaaah jag längtar så efter att få känna bebis röra sig..
Metotrexat injektion idag. Hcg hade gått från 400 något i lördags till 600 något i måndags. Hoppas på att det sjunker fint nu så jag slipper op.
Men är superorolig iom jag egentligen ej vet vart x-et sitter/satt och att jag inte vet konditionen på mina äggstockar och äggledare etc. Är ju nackdelen med injektion. Men samtidigt, är det inget större fel där inne så är det ju dumt att varit där och rotat i onödan så att säga.
Men får väl försöka se det som en gång ingen gång och hoppas på att kunna bli gravid på rätt ställe då vi får försöka igen. Men visst gnager oron!
Mycket tårar här nu.
Funderar ju även på hur ont jag kommer få och hur mycket blödning jag för efter injektionen.
Nytt hcg på onsdag, jobbig väntan!
Någon som varit med om liknande sak hör gärna av er!
Kram till er!
Okej idag kom första spyan pga hunger då vet jag de till nästa gång att det inte är bra att bli för hungrig haha
Hur går de för alla?