Var köpte ni er nya säng?
Nu är det dags att byta ut dubbelsängen i vårt hem jihoo... but its a bed jungle out there.... var köpte ni er säng? pris?
Nu är det dags att byta ut dubbelsängen i vårt hem jihoo... but its a bed jungle out there.... var köpte ni er säng? pris?
Vi köpte vår kontinentalsäng på Sova. Bra att veta är att det verkar vara 100% möjligt att få bra rabatter när man handlar där, ingen jag känner har betalat fullpris
Vi köpte oxå vår på sova. En carpe diem. Sängen kostade 52000 kr och som sagt man kan få en del rabatter. Vi fick gavel, kuddar och 2 st påslakanset på köpet.
Vi köpte vår Tempur dubbelsäng på Sova för en månad sen, innan hade vi en 105 cm säng. Den kostade egentligen 37.000 kr men vi fick ner priset till 30.000. Köpte även Tempurkuddar, nattduksbord och sänggavel på Sova så det totala priset blev 40.000 kr.
www.svenskahem.se/produkt/night-inkl-ben-baddmadrass-och-gavel-078491
Köpte denna för 8000:- Ord pris 12500:-
Individuell hårdhet och fantastiskt skön. En säng måste inte kosta 30000-40000kr även fast de säkert till viss del är bättre.
tack för alla fina svar! en annan undran är hur länge fick ni vänta på sängleverans?? är det ngn som köpt säng på IKEA?
tack för alla svar det är verkligen en djungel att köpa säng.... är det nån som bara bytt bäddmadrasser och är nöjd eller ska man byta hela sängen????
SOVA är nog det sista varuhuset jag skulle köpa en säng ifrån. Jag köpte en tempurkudde därifrån via nätet. Trots att det står i lagen om ångerrätt via distansköp så gällde inte det. Har också hört att SOVA ska vara en säljsekt.
tack alla!!IKEA sängar blev det undrar hur man sover i natt ??