Inlägg från: Malinans |Visa alla inlägg
  • Malinans

Vinterkläder

Fredrikaa skrev 2014-10-09 11:01:33 följande:

Nu börjar det bli kyligare ute och löven faller från trädkronorna. Det är dags att köpa vinterkläder!

Jag vill ha alla era tips på bra hemsidor där man kan beställa vintersaker för barnen, jag har redan fått ett bra tips om www.littlejalo.com så det behöver ni inte skriva, men om ni har fler så tipsa gärna här!

Många kramar från en frusen Fredrika!

Men gulle!! <3<3 Idag var det verkligen kallt ute. Har du fler tips på butiker? Behöver köpa overaller !
  • Malinans
    Flickan och kråkan skrev 2014-10-17 11:35:59 följande:

Jag vill ha varmt, slitstarkt, vattentåligt och praktiskt. Reima, isbjörn, fjällräven, hestra, kavat, viking, sorel, hellyhansen........beroende på ålder .

Yngsta är 1 år......och skulle inte komma på tanken att klä honom som på bilden. Urgulligt, men NÄR? Han springer ju runt och leker . När jag lämnade äldsta i skolan i morse gick han direkt och sprang runt och till slut satte sig i en lerig vattenpöl på skolgården .

När man ska iväg på middag hos någon eller något annat =) Kanske till Jul och liknande? :D Men det är klart, man behöver lite slitstarka grejer som är praktiska när de leker också såklart :) Har Hestra barnkläder?
Svar på tråden Vinterkläder