Ska jag avstå från begravningen?
Såklart ska du gå.
Din sambo beter sig som ett jävla pucko. Låt honom göra slut då. Han visar ju bara en riktig dålig egenskap just nu o såna klarar du sig säkert utan.
Såklart ska du gå.
Din sambo beter sig som ett jävla pucko. Låt honom göra slut då. Han visar ju bara en riktig dålig egenskap just nu o såna klarar du sig säkert utan.
Happ. Nu är jag dumpad! Inte lätt.. Han drog ut för att festa och kom nyss hem och väckte mig. Han sa att om inte vår son hade legat bredvid mig hade han gett mig så jävla mycket stryk nu. Slagit dammsugaren i huvudet på mig!
Han säger att han mått dåligt sedan mitt ex dog. Att jag fällt tårar över en äcklig människa. Jag skrev en aning respektlöst om exet på en sida där jag skrev om en händelse från i somras där vi satt nära "så som det hade kunnat va...". Inte så schysst kanske! Men jag var extremt ledsen den första veckan!
Han säger att när jag lägger rosen på kistan ska jag tänka på att jag förlorat även min sambo, lägenhet och familj med honom pga att jag valde gå på begravningen. Jag vill fortfarande gå! Känner mig orolig för framtiden. Jag får höra att jag ska få lida! Att han ska se till så jag mår lika dåligt som honom! Vänta du bara...