• Anonym (fru)

Jag gjorde pulled pork men vi fick inte äta.

Oh..jag är verkligen ledsen...har varit det hela kvällen. Idag skulle jag laga pulled pork. Den åkte i papperskorgen och inte i magen. Jag tog ut den från ugnen, ställer den på bordet så den svalnar lite (vi gillar inte allt för varm mat i vår familj). Jag kommer tillbaka till köket och ser att våra tre hundar slafsar i sig den.

Jag är helt ärligt jättearg! Jag har knappt vetat titta på hundarna sedan dess.

• Svar på tråden Jag gjorde pulled pork men vi fick inte äta.
  • SatanLendMeADollar

Klantigt av dig

• Anonym (k)
    Anonym (fru) skrev 2014-10-09 22:48:58 följande:

Oh..jag är verkligen ledsen...har varit det hela kvällen. Idag skulle jag laga pulled pork. Den åkte i papperskorgen och inte i magen. Jag tog ut den från ugnen, ställer den på bordet så den svalnar lite (vi gillar inte allt för varm mat i vår familj). Jag kommer tillbaka till köket och ser att våra tre hundar slafsar i sig den.

Jag är helt ärligt jättearg! Jag har knappt vetat titta på hundarna sedan dess.

Du får laga kårv och mackaroner istället!
  • Anonym (O)

Det var ju oerhört klumpigt gjort...

• Anonym (Nobshusse)

Tre lyckliga hundar, ser jag framför mig i mitt inre.

• Anonym (fru)
    Anonym (Nobshusse) skrev 2014-10-09 22:53:12 följande:

Tre lyckliga hundar, ser jag framför mig i mitt inre.

Nog var de lyckliga. De tackade inte nej. Marinerad och tillagad i flera timmar. Saftigt kött som bara vattnar i munnen. Tror den pullade porken sitter gott i magen på dem
  • Barbamama08

Du hade ju kunnat låta hundarna fortsätta äta av den istället för att kasta. Ska man ändå påfresta atmosfären ska det väl finnas någon mening med det också. Synd om grisen också, som inte kom till någon större nytta.

Svar på tråden Jag gjorde pulled pork men vi fick inte äta.