• Ronga

Varför är unga tjejer så kåta på att få posa nakna

Ptja finns ju fler än en anledning. Första kan väl vara att man söker bekräftelse. Man vill få många likes, helst av snygga hunkar. Andra anledningen kan vara att man hoppas att någon snappar upp en och erbjuder ett modelljobb. Tredje anledningen kan vara att man helt enkelt tycker att det är en kul grej.

Förövrigt många unga killar som också flashar med sina nakna kroppar, spänner musklerna och allt vad det innebär. Inget konstigt i det tycker jag, vare sig du är tjej eller kille.

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Ronga

Kan man göra stålar på det så varför inte. Lätta pengar för att posera framför kameran. Men allt måste kännas ok för tjejen själv. Fan hade jag fått pengar för att posera framför kameran så hade jag gjort det 24 / 7 :)

• Ronga
    Schnaa skrev 2015-06-10 19:27:29 följande:
    Nej, jag försöker bara i största allmänhet filosofera fram vad som skulle kunna räknas som bekräftelse, om det även har en del i det du beskriver med spänning.

Definitionen på bekräftelse avhandlas i några trådar just nu, sen alltid och för evigt, så jag funderar på var gränsen går. Blir man bekräftad av två ögon vända mot sig? Tanken på att två ögon skulle mycket väl skulle kunna vara vända mot sig?

Lite råmaterial direkt ur min hjärna här. Makes no sense.

Go on
    Bekräftelse kommer väl i olika former. Men jag gissar på att den "vanliga" eller typiska bekräftelsen handlar om att man duger. Att killar/tjejer tycker att man är snygg, att man kan tända eller behaga någon. Sen när man fått för mycket av den varan så kan man (i vissa fall) veta att man ser riktigt bra ut och vara mer kräsen i val av kille/tjej t.ex

Så känner jag spontant
Svar på tråden Varför är unga tjejer så kåta på att få posa nakna