Varför är unga tjejer så kåta på att få posa nakna
Att den kommersiella porren tappar tittare beror på att män föredrar mindre bröst? Eller är det annat som inverkar på varför en del föredrar amatörporr?
Nu fick du diskussionen till att handla om dig igen. Det är till att vara lite självcentrerad, måhända. Du har i en tidigare diskussion hävdat att män är visuella, det är därför det är naturligt för dem att titta på och uppmuntra kvinnor att visa sina kroppar. På vilket sätt är det då relevant vad du tänder på när det gäller porr?
Så det finns inga tendenser alls vilka som får flest och/eller mest explicita kommentarer? Tillåt mig att småle. Genom att alls lägga upp bilder så anpassar och tillmötesgår du mäns önskemål. Fast nuförtiden räcker det tydligen att behaga en man, istället för en hel tråd.
Jag ser inget värde alls i att någon skall använda sin kropp med sexuella undertoner för att behaga och kåta upp random personer som man ändå inte är sexuellt intresserad av. Som någon anonym frågade tidigare, vad i det beteendet är det jag skall respektera? Kvinnor kommer med egna initiativ, att ge random killar det de efterfrågar? För mig låter det mer som att kvinnor är männen till lags. Nej, självklart skall inte marknaden bestämma. Om det inte är så att marknaden är alla kunder/konsumenter, i så fall ser jag inget konstigt med att det som efterfrågas av en stor marknad är det som visas upp. Ungefär som i helkroppstråden, för där är det verkligen en stor variation i kropparna, eller hur? Marknaden (männen, oftast) styr vilka som känner sig mer välkomna än andra. Eller förnekar du att de som fått flest och mest explicita kommentarer över tid är de med stora bröst?
Jag har ALDRIG skrivit att män föredrar små bröst, bara att det FINNS män som gör det. Du förstod aldrig mitt exempel om mäns hårfärg Det handlar om hur statistik inte säger hela sanningen. Om du inte förstår det känns det bortkastat att försöka förklara.
Jag kan ge exempel på kvinnor med olika kroppstyper som fått många kommentarer i hkt men jag tänker inte blanda in andra i detta.
Du tycker alltså inte att någon ska använda sin kropp med sexuella undertoner för att behaga och kåta upp random personer. Du har aldrig någon gång reflekterat över att det är precis det som händer i porr.