• fellanbellan

otydliga graviditetsstickor från testlagret!

Vi försöker att skaffa ett syskon till vår dotter. Har aldrig haft en regelbunden mens så jag bestämde mig för att köpa hem ägglossninsstickor och graviditetsstickor från testlagret.se. har använt ägglossningstesterna i en månad nu och har aldrig fått 2 lika starka streck. Inte ens när jag hade ägglossning flytningar. Vi hade sex vid det tillfället och nu när jag ska testa om jag är gravid. Får jag olika resultat med samma urin. 3 positiva och 3 negativa:/ fattar ingenting. Har nån vart med om samma sak?

• Svar på tråden otydliga graviditetsstickor från testlagret!
  • Dr to be

Lotnr?

För ca en månad sedan fick jag (och flera efter mig) falska positiva resultat med stickor med lotnr 140803.

Ex så var 2 stickor positiva och 2 stickor negativa - de användes samtidigt i samma urin.

Morgonen därpå testade jag med en sticka och två andra test från två olika märken i samma urin samtudigt. Bara stickan blev positiv. Alla tre test skulle detektera samma miniminivå av hcg.

Jag var inte gravid....

Håller tummarna för dig!

• fellanbellan

Vilka skit stickor. Har samma nummer på mina???????? man blir så glad när man får ett positivt resultat. Ringde pojkvännen och allt. Har pratat med testlagret och dom sa att det var fel på stickorna! Blir så arg. Det får inte vara fel på såna saker! ! Stackare som också har blivit lurad. Jag har tappat hoppet helt. Men ska testa mig med ett annat test imorgon...bara för att pojkvännen vill. Tack för ditt svar ?

• Dr to be
    fellanbellan skrev 2014-10-14 15:08:47 följande:

Vilka skit stickor. Har samma nummer på mina???????? man blir så glad när man får ett positivt resultat. Ringde pojkvännen och allt. Har pratat med testlagret och dom sa att det var fel på stickorna! Blir så arg. Det får inte vara fel på såna saker! ! Stackare som också har blivit lurad. Jag har tappat hoppet helt. Men ska testa mig med ett annat test imorgon...bara för att pojkvännen vill. Tack för ditt svar ?

Jaså de erkänner det nu? När jag kontaktade dem hade jag haft tidigt missfall påstod dem. Det var minnsann inte fel på deras stickor.....

Ja det är jättetråkigt.... Hoppas du får ett plus snart.
  • binne1980

har fått svagt plus idag BMI -4 

testat från testlagret deras kassetter hoppas det är rätt blir så ledsen annars

• Dr to be
    binne1980 skrev 2014-10-14 16:14:54 följande:

har fått svagt plus idag BMI -4 

testat från testlagret deras kassetter hoppas det är rätt blir så ledsen annars

Vänta några dagar å testa med annat märkr oxå. Jag litar inte på testlagret längre!

Lycka till:)!
  • binne1980
    Dr to be skrev 2014-10-14 16:16:56 följande:
    Vänta några dagar å testa med annat märkr oxå. Jag litar inte på testlagret längre!

Lycka till:)!

ja får nog göra det.

synd att jag inte såg dessa trådar innan jag beställde ett 20 pack med test!!

• fielin

Samma här! Testade imorse och trodde att det var positivt tills jag läste att det skulle vara negativt om strecket var smalare. Det kom på en gång och var en färgad linje. Men men..

• binne1980

har gjort 11 positiva test och bara för att testa så gorde jag grav test på vatten och det blev iafl negativt. så kanske det funkar med dessa tester iafl.

var till läkaren igår och han såg inget på vul men han trodde det var för tidigt är det under 5 veckor är det väldigt svårt att se. 

• binne1980

Testade med kasetter från testlagret fick 20 st falska positiva test! Jag var inte gravid var till min gynläkare och gjorde gravtest där som var negativt! Aldrig mera testlagret! Sjukt otevliga är dom också

• fielin

Jag blev kompenserad med massor av test idag från testlagret!????.

• smyg

Köpte från testlagret. Testade och testade, aldrig ägglossning! Varje dag, under sex månader!!!???

Svar på tråden otydliga graviditetsstickor från testlagret!