bebis ligger långt ner
Ja som rubriken lyder så ligger den lille väldigt långt ner redan. Känner sparkar ner mot bäckenet hela tiden. Kommer den ligga där tills det är dags eller kommer den hoppa upp mer i magen? Är i vecka 23
Ja som rubriken lyder så ligger den lille väldigt långt ner redan. Känner sparkar ner mot bäckenet hela tiden. Kommer den ligga där tills det är dags eller kommer den hoppa upp mer i magen? Är i vecka 23
Oj, men den har ju gott om plats att simma runt & göra kullerbyttor på och du vet, armar och ben viftar både här och där! Så näe inte tror jag att den kommer att ligga kvar där nere... Ibland sparkar det till så man tror att en fot ska kika ut "där nere", obehagligt men normalt!
Min gör detsamma! Är i v 21 och känner sparkar dagligen men alltid nedåt :) Ska ta upp detta med min bm nästa vecka på ett besök då jag funderar kring huruvida det är "bra" eller inte... Hehe å lite skämt å sido - ibland funderar jag tom på om jag klämmer den ;) (rent ologiskt, jag vet) då jag kan böja mig långt framåt, som att vika ihop kroppen, fortfarande (har knappt nån mage trots nr 2).