kärolajnan skrev 2015-02-04 14:36:46 följande:
Hemkommen från Sahlgrenska där vi varit på äggplock. Förra gången var det väldigt jobbigt och gjorde väldigt ont. Då fick de ut 6 ägg men inget blev befruktat. Fick bytt från Gonal F till Menopur.
Denna gången gjorde det knappt ont alls och jag var mycket piggare efteråt. Fick dock bara ut 3 ägg men jag får hoppas att det räcker.
Åh, så skönt att höra att det kändes bättre denna gång! Håller alla tummar nu!
Ingentingviktigt: Jag uppfattade inte att de la speciellt stor vikt vid ens jobb, det var läkaren som frågade oss liksom i förbifarten vid första besöket bara. Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att de skulle kunna neka en, det måste väl vara ganska extrema situationer typ drog-eller alkoholmissbruk tänker jag! Jag tyckte inte de gick igenom vår livssituation speciellt ingående heller. Hoppas det går bra för er!
LadyMaria: håller tummarna för att det går vägen, är ju ändå rätt många dagar kvar till mån!
Jag ska på ul i morgon o får då förhoppningsvis svar på när det blir ÄP. Idag har jag dock haft som ägglossningsflytningar så blivit skitnojig att äggen ska lossa av sig själv! Tycker det verkar osannolikt med all kontrollerad medicinering men måste ju kunna hända?