IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
Tack! Nej, det var bara ett av äggen som gick att befrukta, men vi är såååå glada ändå.
Tack för tumhållningen!

Tack! Nej, det var bara ett av äggen som gick att befrukta, men vi är såååå glada ändå.
Tack för tumhållningen!
Det tog nog 4 veckor tills vi kom på samtal och provtagning angående studien. Var massor av frågor att svara på, tror det tog 3 timmar hela besöket totalt. Men det var ju pga studien som vi skulle fylla i så mycket papper. Massa frågor om mat och vikt mm.
Lycka till!!
Mycket på gång i tråden nu, spännande.
Tack, ja detta blev verkligen glatt förvånande istället för behöva vänta yttligare några månader.
Hej tjejer!Jag ska ha första besök i den veckan - äntligen! :) men jag planerade att resa efter besöket. självklart att ivf är viktigaste än resa men jag har fråga Vad ska de göra efter första besök under 2 veckor? ska ja ha blodprov?
hälsningar
Igår var vi på ET och fick reda på att av våra 5 ägg blev 2 befruktade. Dessa två hade delat sig vidare och båda var godkända. Den ena var ngt fragmenterad, men i kategori godkänd medan andra såg bra ut.
Båda dessa fick jag insatta och hoppa nu innerligt att det ska gå vägen. Inga till frysen alltså.
Idag hämtade jag ut mina mediciner, verkligen tur man har frikort, hade kostat 7000kr annars. Börjar om 10 dagar!