Inlägg från: Karriärskvinna |Visa alla inlägg
  • Karriärskvinna

Pergotime start Oktober 2014

joss82 skrev 2014-12-18 07:33:02 följande:
    Jodå, de kommer ta blodprov på mig men det är ju inte förrän dag 23. Så ville gärna höra om andras erfarenheter innan dess så jag vet om jag har anledning att vara så pessimistisk som jag känner mig. Men ska i alla fall träffa en ny gynekolog idag, hoppas det blir bra och att han kanske gör ett VUL.
    Hej! Har just kört mon första omgång med Pergotime och hade inga symptom under tiden jag åt dem. Igår, på dag 18 fick jag äntligen omslag på Clearblue-testet. Var inte orolig, det kommer säkert.
  • Karriärskvinna
    joss82 skrev 2014-12-21 23:07:50 följande:

Ni som får ont i magen vid äl, får ni det dagarna före eller precis när äl är? Jag har känt mig öm och haft ont runt livmodern/äggstockarna nu under kvällen men har inte fått något positivt äl-test än. Hoppas det är ett tecken på att det är på gång.

Jag brukar få det några dagar innan. Vilken cykeldag är du på nu? Min ÄL kom inte förrän på dag 18 med Pergotime, brukar ha runt dag 13 annars.
  • Karriärskvinna

Testade idag, CD 28, men fick inget plus. Jag var gravid i somras, då plussade jag på dag 36, så jag får tänka att så länge inte mensen kommit finns det en chans...

• Karriärskvinna
    Unaangelita skrev 2014-12-30 10:22:07 följande:

Åh vad trist! Vet exakt hur det känns...
    Hoppas den inte kommer nästa månad iaf, bara hålla tummarna!

Jag inväntar bara mensen så jag kan få börja med min andra kur Pergotime. Känner att den första kuren inte tog för har NADA symptom alls så det är bara hoppas på att kur #2 kommer funka.
    Vi började med ivf i november så nu i januari blir det ett nytt försök. Hoppas inte Pergotimen ställer till det nåt med nästa ägglossning bara..?
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014