• Skuld

Killar, varför är behovet av porr så stort?

Varför knör du din sambos porrberoende på hela det manliga könet? Onödigt aggressiv retorik.

Du har hittat en partner som tycker om porr, helt enkelt. Inget fel i det, men om du känner att det går ut över förhållandet får du väl antingen försöka ändra på honom eller skaffa dig en ny.

• Skuld
    Anonym (min kille porrkung) skrev 2014-10-15 10:27:28 följande:
    Fast det gör jag väl inte. Jag skriver "vissa killar". Jag vet att vissa har mer porrdrift än andra

Rubriken är Killar, varför är behovet av porr så stort? Redan där ställer du varenda karl på forumet till svars för din egen sambos tillkortakommanden. Oavsett om problemet i din TS gäller hans porranvändande eller ert tråkiga sexliv så är det högst personliga problem, och knappast något som kan smetas över killar i allmänhet.

Om du söker manliga åsikter och råd är det inte rätt väg att gå att inleda med en anklagelse. Det fattar du väl själv?

• Skuld
    glutten skrev 2014-10-15 10:44:12 följande:
    Ärligt: if the shoe fits, wear it. If it doesn't, move along.
    Vad menar du med det? Att jag är en porrsamlande man som blir förnärmad över TS insinuation att jag är en porrsamlande man? 
    Inte direkt. Jag är kvinna, och min porrsamling är patetiskt mager. Ad hominem funkar inte ens särskilt bra när de funkar, vettu.

Som jag klargjort ovan, mitt problem ligger i den unkna retorik som TS ger spel för, och som jag börjar bli grymt trött på.
  • Skuld
    Anonym (min kille porrkung) skrev 2014-10-15 11:00:10 följande:
    Sen har jag inte skrivit att jag hatar porr men vill ha lite råd om hur jag ska tänka, eller hur VISSA killar tänker på detta om porr. 
    Amen skriv det från början, då. Det är inte min uppgift att se till att du uttalar dig ordentligt.

Men jag lämnar tråden, lycka till.
Svar på tråden Killar, varför är behovet av porr så stort?