hur länge var er katt borta
Jag bara önskar att ett mirakel ska hända och min katt som försvann för flera år sedan kommer tillbaka, min första egna katt också, är 18 nu och bor hemma. Har ju hänt att vissa katter kommer hemtraskandes efter flera år. Tyvärr så skulle vi flytta från landet in till lägenhet men blev inte så men var redan för sent och vi flyttade min katt, som var en väldig utekatt, till min pappa ett tag, ca 60 min härifrån, sedan flyttade hon till min mormor, ca 45 min härifrån, där hon försvann. De bodde så dumt vid en 90-väg också så oturen kan ju ha hänt på vägen... Känner så stor saknad och är så besviken att vi inte tog tillbaka henne direkt efter att vi gav upp hoppet om att hitta lägenhet. Kan drömma ibland att hon kommer tillbaka, sådana drömmar så man tror att det är på riktigt, gråter även i sömnen då. Låter kanske löjligt men åh vad jag saknar henne, aldrig saknat ett djur så mycket.
Har jädrans inga bilder på henne heller, jag var så pass ointresserad i att ta kort på mina djur då... Sablar...