• LasVegas

Sambon onanerar när hon tror att jag sover

Smyg fram med en hand nästa gång och erbjud dina tjänster! Hon uppskattar säkert att få lite äkta vara!

När ni är klara kan du ju säga att hon gärna får väcka dig om hon blir kåt i sängen igen. Förhoppningsvis får du då ett svar så att du inte behöver fundera mer och senare blir lite mer inbjuden. Det kan ju vara så att föredrar att göra själv ibland och då är det nog bara att gilla läget!

• LasVegas
    Anonym (L) skrev 2014-10-16 19:35:21 följande:
    Troligtvis uppskattar hon _inte_ lite äkta vara. Då hade hon väl inte väntat till att sambon somnat för att onanera utan tagit initiativ till det istället?
    Jag gör det själv ibland. Om man bara vill ha skönt själv lite snabbt så behöver det inte inkludera mannen. Men när man väl känner något styvt mot kroppen är det lätt att tänka om!
  • LasVegas
    liberotutte skrev 2014-10-16 22:45:27 följande:
    berätta varför, just när din man sover :)! tack
    Ibland vill jag bara smeka mig själv till en snabb orgasm och sedan sova.

Om jag har tid så väljer jag självklart sex då det ger något mer och är mer fulländat.
  • LasVegas
    Anonym (Same) skrev 2014-10-16 23:15:30 följande:

Jag gör samma och jag saknar ingenting med min man, vi har ett bra sexliv i övrigt. 
    Det är bara den snabba orgasmen jag vill åt och sen kunna somna gott. 

Ja, jag saknar inget i mitt sexliv heller - det är bara något annat. Att det blir i sängen är bara en slump - det kan lika gärna ske tidigare under kvällen i duschen eller någon annanstans.
Svar på tråden Sambon onanerar när hon tror att jag sover