• Q tankar

Sambon onanerar när hon tror att jag sover

Anonym (...) skrev 2014-10-16 14:30:24 följande:

Det kan vara så att hon inte kan somna, många kvinnor finner en orgasm bra då. Eller bara att hon söker variation, sex är skoj men inte alltid. 

ååå... jag som trott att jag var ensam om att göra så!! Härligt Solig att läsa!!
    "Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Q tankar
    LasVegas skrev 2014-10-16 19:47:19 följande:
    Jag gör det själv ibland. Om man bara vill ha skönt själv lite snabbt så behöver det inte inkludera mannen. Men när man väl känner något styvt mot kroppen är det lätt att tänka om!
    SoligDrömmer!
  • Q tankar
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-11-18 12:56:47 följande:
    Visst är det märklit att det alltid anses äckligt när en man onanerar nära sin sambo jämfört med om kvinnan gör det...

Vet inte om det är så märkligt...
    Det är bara en av alla skillnader mellan män och kvinnor. Mäns sexlust har alltid varit lite tabu o äcklig. Hur ofta ser du tex en erigerad penis i konsten? Vi får stå ut med att vara lite äckligare än kvinnor, men det är ju liksom bara som det är.Glad
    .... och i vilken värld lever ni?

I konsten - är det männen som har regerat och de har väl inte varit tillräckligt homsexuella av sig... för om du tittar på den antika konsten (Rom) där det var mer normal för män att ha sex med unga män än vad det är idag... så fanns det mycket erotisk konst på män...kanske inte statyetter med erekterade penisar...men absolut erotiskt måleri på tyger, väggar och tavlor.

Å vart sjutton finns en våt vagina i konsten.......

Det är inte ett dugg äckligt när mannen onanerar nära sin sambo!! 
  • Q tankar
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-11-19 11:20:48 följande:
    NU tyckte ju det flesta tjejerna i den andra tråden att det var snudd på väldtäckt...

Ja...de kvinnorna kan inte ha varit med om mycket i sitt liv som lägger sån grov association på något så vackert som en annan människas lust - deras pojkvänner till råga på allt!!!

Om vi alla bara skulle sluta dölja det vi verkligen vill och börja kommunicera det och i det börja lyssnade på varandra och försöker förstå - så skulle många finna mycket större tillfredställelse i varandra.

Vare sig de ligger bredvid och tillfredställer sig själva eller när de vill utveckla den sexuella relationen med näring och förnyelse!!

Svar på tråden Sambon onanerar när hon tror att jag sover