Inlägg från: Anonym (Kelgrisen58) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kelgrisen58)

telefonsex

Jag har ofta telefon sex med kåta gubbar över 40 år jag pratar med pippig röst så de tror jag är tjej, mycket skönt, hoppas det blir napp ikväll,FL tjejer är SÅÅÅÅÅ tråkiga. De vill aldrig träffa mej. fika är uteslutet, naturligtvis, jag funderar mycket på gubbar,

• Anonym (Kelgrisen58)

Hon uppskattar säkert att du kallar henne gammal. Skruva upp hörapparaterna ordentligt så ni hör varandra flåsa.

• Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2014-11-22 23:13:13 följande:

Kul inlägg, ja det var bättre förr,mycket bättre, det är ju du ett bevis för,själv hade jag jäkligt kul och mycket sex 1994-96 ibland 5 minuters snack sen hem till tjejen och knulla efter att pratat i 5 minuter tjejerna då visste att vi skulle komma så fort vi fick en chans och det gjorde vi, nu är det mest snack och inget knull.

Tjejerna har lärt sig nu, och du är 20 år äldre.
  • Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2014-11-23 14:54:02 följande:

Tycker telefonsex ska vara gratis även för killar/män.

Horor också va? Tror inte nån vill jobba gratis med att lyssna på ditt flåsande.
  • Anonym (Kelgrisen58)

Finns massor med telefonnummer du kan ringa, googla telefonsex.

• Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2015-01-23 19:34:25 följande:

Vill kunna prata gratis förstår du, är såå nyfikiken på vem du är,

Så du är snål också.
  • Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2015-01-23 21:34:26 följande:

är det okay då om jag utgår från att du är tjej vilket jag tror att du är,vad tar du för en kvarts samtal om du är riktig sexig för mig,bara nyfiken,skoja bara eller?

Femton miljoner kronor och inte ett öre mindre. Ska jag låtsas gilla det också så kostar det mer.
  • Anonym (Kelgrisen58)

ja tyvärr vet vi det. därför blir det inget idag heller.

• Anonym (Kelgrisen58)

Finns inget värre än tjat.

• Anonym (Kelgrisen58)

Ju mer jag får reda på desto mer avtänd blir jag. Rena Sahara här.

Svar på tråden telefonsex