Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

telefonsex

Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-07 19:46:08 följande:
    Jag är inte trött alls på honom. Så det så...
    Du är min absosluta favorit KRAM ÄLSKLINGEN min,det vet DU,Pussar o Kramar.Säger som Anton finns ingen klokare o sexigare ä dig,fast det är dig jag menar.han menar förstås sin Celine,men jag menar dig älsklingen min.PUSSARHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • livserfaren

Nu är jag hemma efter en riktig trevlig utekväll, förstår att jag är saknad, finns en del knäppgökar som tillhör min s k fanclub tydligen,till funlidersam vill jag bra säga, ja jag har ringt g idag kram,

• livserfaren
    Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-13 20:21:32 följande:

Undrar vart livserfaren har puffat iväg nu då? Har försökt kontakta på många olika sätt, men hen svarar ingenstans...  

Älsklingen min förstår att du saknat mig,har haft såå kul träffade en tjej som jag låg över hos inatt hon var fantastiskt på att pussas (Djupkyssar)och hon älskar att suga (proffs) vet inte vad det slutar,Förlåt jag vill vara sanningsenlig.kram.
  • livserfaren
    Anonym (Niklas) skrev 2015-03-14 18:37:27 följande:
    Du är en legend på forumet och vi kan alla va glada att du är tillbaka för att tala om ditt runkande, hur kåt du är.

Har du tagit dig på bollarna idag?
    Du är såå duktig lille kelgris på att byta nick,nej jag kommer inte att sätta på dig,även fast du såå gärna vill.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-03-14 19:07:06 följande:

Avstängd blir man när man inte sköter sig och bryter mot reglerna.

lilla snuttegujll förstår att du har svårt när jag träffat en eldig kvinna.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-03-14 21:27:17 följande:

Visa henne dina favorit trådar så ska du få se hur fort hon torkar in.

Anonym (Kelgrisen58) skrev 2015-03-14 21:27:17 följande:

Visa henne dina favorit trådar så ska du få se hur fort hon torkar in.

Du är bara såå svartsjuk.
  • livserfaren
    Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-15 21:01:04 följande:

Va inte orolig, gubben. Fundlidersam står alltid redo med kaffepannan i pausen. Hembakt finns det också, men de´ måste jag debitera extra för ;)

Tack, ?itt inlägg det värmer, kram
  • livserfaren
    Anonym (Fundlidersam) skrev 2015-03-15 21:08:13 följande:

1. Hur många av er, i den här tråden, har kvar sina gamla stationära telefoner? Eller har ni endast mobiler?

2. När ni har telefonsex, äter ni något då och i så fall vad? 

3. Hur mycket penen skön gar lägger ni på telefonsex i månaden? 

4. Berätta gärna om ert bästa telefonsex. 

5. Föredrar ni att ha telefonsex med män eller med kvinnor?

6. Om ni skulle baka en kaka, vilken sort skulle du baka då? 

Det var allt för denna gången, hej!

1.inte jag använder surfplatta oftast

2.nej ingen mat under telefonsex upptagen av annat då.

3.0 kronor ska vara gratis

4.Har många trevliga o sköna minnen,kan inte välja ut något det mesta har varit bra o skönt.behöver inte vara så avancerat över huvud taget,en mysig o intresserad tjejröst är ofta tillräckligt.

5.Kvinnor förstås,men det vet du.

6.Kladdkaka alla gånger hur gott som helst med vispad grädde,eller brownis tror jag det stavas.

• livserfaren

Kommer inte att fråga om telefonsex ikväll tänkte ha sex med en sexig kvinna som jag ska träffa ikväll, så ikväll blir det äkta vara förhoppningsvis, men återkommer när det pockar på, så kelis håll dig borta nu du hade ditt lilla roliga igårkväll, men nu är du äntligen avstängd förhoppningsvis, knäppa tjej.

• livserfaren

Tack för alla trevliga inlägg.Jag sa ju det kelis.du skulle ju hålla dig lugn Igår.förstår att du saknar mig.jag skrev ju att du behöver nog nånting snart så kanske du blir lite snällare.

• livserfaren
    Anonym (Lg) skrev 2015-03-21 14:01:31 följande:

Vad hände igår?

Vi är många här som hoppas på dig och din pickadoll.

Fick du kliva på?

Jag fick precis det jag ville o mycket mer.en härlig kväll o natt.såå sköönt
  • livserfaren

Ikväll blir det äkta vara.mycket sexigare o skönare med en tjej som kan allt o har en supersexig röst också.kan inte bli bättre.

• livserfaren
    Oryx skrev 2017-09-28 09:36:10 följande:

Nån tjej som kanske vill prata lite över telefonen ? Lite spänning i vardagen ?

Jag är kille och ja jag tycker sex snusk och mys är det bästa som finns ????

Jag gillar spontana saker och jag älskar att få snuskiga meddelande det gör mig så tänd ????

Jag är inget psyko är singel och söker lite spänning ????

Va kul att du hittade min gamla tråd.Hur går det för dig dött va det var mycket roligare för ett par år sen då fanns det trevliga tjejer idag är det bara moraltanter  hela bunten,Som sagt det var mycket mer kul här på FL då.
Svar på tråden telefonsex