LiLa81 skrev 2015-03-24 20:00:15 följande:
Exakt så hade vi förra veckan. Skrik som inte gick att trösta. Nu har det gått över och hon somnar som vanligt. Antingen beror det på att vi lyckats lägga henne innan hon blev fullt så trött, eller så var det bara en fas.
Vad skönt! Jag hoppas att det bara är en fas. Barnmorska sa att jag absolut inte skulle bära henne så att hon somnade så utan skulle ligga bredvid henne i sängrn ned öronpluppar och bara sjunga oavsett hur mkt hon grät. Det kan hon ju glömma tanten.
Jag har försökt att vara där " i tid" och lägga henne och i förrgår gick det jättebra, men inte idag :( åå jag vill att det ska gå över :/ det är jättejobbigt. Hon har varit lite småsurig och svår att få i sängs i någon vecka men nu förra veckan blev det helt katastrof. Vaccination i torsdags så resten av den dagen och fredagen somnade hon vid bröstet varje gång, sen var det tillbaka till skriket och gråten igen :(
Hår.. Jag har börjat tappa hår senaste 2 månaderna kanske. Jag har alltid uppsatt så jag märker bara av det när jag borstar. Än så länge gör det mig inte så mkt, hade så jävla mycket hår på skallen så. ????