kvinna, vilken skostorlek har du?
Samt har du komplex för dina fötter ang. din skostorlek?
Samt har du komplex för dina fötter ang. din skostorlek?
169 lång, storlek 39 på kängor och gymnastikskor - 41 på "damskor" - detta för att mina fötter är Väldigt breda, och damskor är (oftast) väldigt smala.
35. Har inte komplex för det men det är väldigt svårt att hitta skor som passar. Hade gärna haft 37 eller nåt för de finns alltid. 35 finns sällan ens i affären, och finns det är det 2-3 par som redan gått åt. Jag är 168 lång.
34/35. Är 152cm lång... Inga komplex bara svårt att hitta skor.
36-37, är 160 cm lång och har absolut inga komplex för mina fötter men kan ibland önska att de vore lite smalare.
41 - passar bra till min längd!
det som är bra med stlk 40-41 är att skorna oftast inte är utsålda... det jobbiga är att man inte bara kan testa utan måste fråga efter skon/ skorna varje ggn man ska testa eftersom de oftast inte står framme...brukar ju oftast stå stlk 37-39 framme i hyllorna.
39.5 i alla en slags sko jag använder =P. Halvor är skitsvårt att hitta av någon anledning.
And for the record: Jag HATAR mina fötter. De gör ont bara jag tänker på dem.
Mina fötter är egentligen 38-39, men då jag har fotbäddar så måste jag iallafall då det gäller gympaskor ha 40 i storlek. Sportaffärs biträdena säger dock alltid att gympaskorna är så små i storlekarna så man kan inte gå efter storlek. Det stämmer nog, min dotter måste alltid ha så stora skor då vi köper gympaskor, minst en storlek större än hon har.
Mina fötter har blivit större med åren, men det beror ju på att valvet sjunker säger de. Nu har jag till och med 40,5 i ett par gympaskor. Då glappar jag, men med dessa jädra fotbäddar så får jag inte plats i mindre skor. Ett dilemma där.
37-38. Känns tämligen onödigt att ha komplex för sina fucking fötter....
38, ibland 39. Jag har breda fötter och beroende på skomodell (särskilt om skorna är "hårda") så kan jag behöva hoppa i en storlek 39. Men det är inget som bekymrar mig. Inga komplex här inte. De bästa skorna jag har köpt är på pojkavdelningen under vintertid. Jag kommer aldrig återgå till damskor för det kallare halvåret.