Inlägg från: Paulas mamma |Visa alla inlägg
  • Paulas mamma

bild forum för bf juni 2015

Va kul, men väntar med bild då jag bara är i V 4 än å bara lite svullen :)

• Paulas mamma

Jag har ingen app. Jag går bara in på familjeliv via safari(internet) och längst ner står det lägg till bild/välj filer

• Paulas mamma

Vecka 5 (4+5) och blir mer och mer svullen för varje dag. Börjar tro det är tvillingar ;)

• Paulas mamma

Förebild har jag ingen men för 4 dagar sen var jag betydligt mindre fast ändå väldigt svullen
  • Paulas mamma

Hihi samma dag som jag. Och va mysigt. Visst känns det konstigt att vara så svullen såhär tidigt?! Nästan så man tror det bara beror på glassen man kanske ätit av liiite för ofta.

Gummsan skrev 2014-10-24 16:47:12 följande:

Hur i hela friden kan man bli såhär i V4+5????

Jag har 5 barn innan och har aldrig sett ur såhär så tidigt!!

• Paulas mamma

Mina systrar är tvillingar. De har båda barn och har inga tvillingar själva. Jag har aldrig lärt mig det där. Men min mamma måste ju gett oss döttrar arv att kunna få tvillingar.

• Paulas mamma

Gummsan, jag hittade detta:Om kvinnan har fött många barn tidigare har hon också större chans att få tvillingar. Detta kan dock tyckas hänga ihop med åldern också. När man fött 4-5 barn så är man nog en bit över trettio redan.

• Paulas mamma

Gick in i vecka 6 idag. Ska man verkligen vara såhär svullen? Inga av mina byxor passar längre. Bara mysbyxor som gäller!
  • Paulas mamma

Det är helt galet! Förstår inte hur jag ska kunna dölja detta i 8 veckor till :)

mammatillfyra7501 skrev 2014-10-29 22:27:55 följande:

haha trodde jag va ensam med att se ut så där !!!!! Är  5+1

• Paulas mamma

Ja för allmänheten. Närmaste familj vet redan om.

Jag ska på en tävling med hundarna i v14 och i hundvärlden går snacket på bra. Så det är lika bra att ha det sagt innan så slipper alla spekulera och prata bakom ryggen på mig :)

kanien skrev 2014-10-30 08:50:13 följande:

Har du bestämt dig för att gå ut med det i v. 14? :)

• Paulas mamma

Jag ska på inskrivning imorgon och ska då fråga samma sak. Jag plussade också jättetidigt och fick symptom väldigt tidigt efter äl. Mina systrar är tvillingar så det ligger ju i släkten. :)

[quote=74282435][quote- (FPMvSV2mu$Bnick]mammatillfyra7501 skrev 2014-11-03 22:37:34 följande:[/quote-nick]Går in i v7 om 2 dagar och är lika svullen som du. Funderar på att kolla upp med vul om det kan vara mer än bara en liten. Plussade grymt tidigt plus att jag har så starka symptom.[/quote]

Svar på tråden bild forum för bf juni 2015