• micra

bild forum för bf juni 2015

Jag kan bidra med ett foto på en SVULLEN mage. Vecka 7+2. Tacksam för höst, den här kulan hade inte varit så lätt att dölja under sommarkläder. :)

• micra
    kanien skrev 2014-10-19 13:59:34 följande:
    Woow vilken fin kula!! smile2.gif

Jag är 7+4 idag så vi är ju nästan på samma smile1.gif

Är det ditt första barn?
    Jag tror att jag kommer flyttas lite efter ul, skulle tro att jag egentligen ligger på ungefär 6+2.

Det är mitt tredje. :)
  • micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-19 15:34:13 följande:

@Micra du var inte lite svullen haha! shit..  :)

Haha nä usch, känner mig som en ballong..
  • micra

Vecka 8+3 idag, det blir mycket oversize-toppar just nu. :)

• micra
    Awe83 skrev 2014-10-27 15:50:30 följande:
    Men hur kan du vara så stor redan? På mig syns inget och jag går in i v.10 på torsdag. Väntar du fler?
    Ja tänk om jag kunde svara på det. :) Det är mitt tredje barn, det är stor skillnad från första, då syntes ingenting den här veckan. Med andra var jag lika stor så jag tror att detta bara är en. Hoppas det i alla fall!!!
  • micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-27 18:21:25 följande:

Micra shit vilken mage :) Var de inte du som la in en bild i början med på din svullna mage.. :)

har du kollat upp så de inte är 2 ? :P

Jo det var jag. Nej det har jag inte gjort men magen såg som sagt ut så här med tvåan också (då var jag faktisk orolig för att det var två) men det visade sig bara vara en. Så det är det nog denna gång också. :)
  • micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-27 18:57:19 följande:
    Kul ändå att de syns lite. visst svårt att dölja! men jag bara längtar tills magen börjar växa.. än så länge bara lite svullen :)
    Det kommer, du kommer vara så less på den där kulan du alltid behöver släpa omkring på, jag lovar! :)
  • micra
    kanien skrev 2014-10-30 10:42:39 följande:
    Okej smile1.gif jag går ut med det om ca 2 veckor, är i v 12 då. Svårt att dölja denna kanon kula länge till, haha! phpNZK8ei34598.jpg
    Oj vad du har vuxit sen första bilden! :)
  • micra
    aj 378 skrev 2014-11-11 19:31:29 följande:

Hoppar med här smile1.gif Gravid i v. 12 (11+2) och har BF 30 maj men gick över 19 dagar med första så räknar inte med att bebis tittar ut förrän i juni smile1.gif 25 år ifrån Värmland. Skickar med en bild på kulan från imorse, heheh smile2.gifphpNgOlSz98985.jpg

Jag gick över 17 dagar med första och den andra kom 2 dagar innan bf så var inte så säker på det du. ;)
  • micra
    Theresetesstessan skrev 2014-12-06 17:28:14 följande:

Någon som vet om hur det ligger till om faderskaps intyg? När ska det göras? Om man är gift så blir det automatiskt men hur blir det om man planerat in giftemål i samband med dopet?

Man kan ju välja att skriva på papperet innan barnet är fött, i slutet av graviditeten. Då får man själv ringa och boka tid, annars får du en tid efter födseln. Så har vi valt att göra tidigare gånger, är skönt att slippa åka iväg med den nyfödda och ha allt klart (även om det inte registreras förrän efter barnet är fött).
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015