Inlägg från: GrönTröja |Visa alla inlägg
  • GrönTröja

bild forum för bf juni 2015

Åh vad mysigt med alla magar! :D Och grattis till er.
    Jag plussade den 14/10 och väntar min första. Har tid hos BM den 29/10 för hälsosamtal mm innan inskrivning. Så jag väntar med bild tills efter det så jag vet att det är som det ska med lilla bebisen :) 

• GrönTröja
    louise1992 skrev 2014-10-19 17:00:06 följande:

Hej tjejer, ni som vet, jag gick in i vecka 5 idag, när ska man kontakta mvc?

Jag ringde dom dagen efter att jag plussade, fick en tid ca två veckor senare :) 
  • GrönTröja
    Paulas mamma skrev 2014-10-23 16:07:48 följande:

Jag har ingen app. Jag går bara in på familjeliv via safari(internet) och längst ner står det lägg till bild/välj filer

Jag har också testat lägga upp via internt på telefonen. Men det funkar inte. Så jag tog hem appen nu. Har inte testat än om det funkar. Men tänkte göra det sen :)
  • GrönTröja
    Juni2015 skrev 2014-10-23 21:33:58 följande:

Var hos gyn idag pga smärta och blödning. Visade sig att det lilla fröet försvunnit för några veckor sedan. Hoppas allt går vägen för er andra! All lycka till!

Vad tråkigt att höra! Hoppas det går vägen för dig nästa gång! Önskar dig all lycka!
  • GrönTröja
    Paulas mamma skrev 2014-10-24 09:37:13 följande:

Vecka 5 (4+5) och blir mer och mer svullen för varje dag. Börjar tro det är tvillingar ;)

Vilken mysigt mage!! :)
  • GrönTröja

Morgonmage vecka 8. Händer inte så mycket på mig än. Vill att veckorna ska gå fort och att man är framme i vecka 12 snart..

• GrönTröja

Tänkte visa skillnaden på när jag slappnar av samt drar in magen. Klagar lite på att jag knappt fått någpn mage. Men tycker den börjar synas lite nu :)

Ca vecka 11.

• GrönTröja
    Nhv skrev 2014-11-22 22:53:56 följande:

phpE99Tur45170.jpg

Här ser man lite skillnad på hur snabbt den växer. Första är v9 (8+5) och den andra är v13 (12+1). Så kul o se att de går undan. Har även gjort kub test o där såg allt bra ut. Så äntligen kan man pusta ut lite grann ialf..

Men vilka mysiga bilder! :) Längtar tills jag ska få göra mitt andra UL den 3/12, är då i vecka 12. Gjorde mitt första VUL i vecka 6 pga blödningar, och då syntes bara ett litet riskorn ??
  • GrönTröja

Fick se mitt underbara mirakel i fredags kväll då vi fick åka in akut pga smärtor. Men allt såg bra ut. Har ett UL inbokat om 3 dagar så jag hoppas allt ser bra ut då med! :)

• GrönTröja
    kanien skrev 2014-12-04 06:32:59 följande:

Igår friade han till mig! Nu är frågan om vi ska satsa på bröllop innan förlossningen eller efter? Skulle ju vara så mysigt med ett gravidbröllop smile1.gifphpGTXBo197342.jpg

Åh vad mysigt! grattis :)
  • GrönTröja
    Edde skrev 2014-12-10 13:35:22 följande:

Ultraljudet avklarat! Fick ingen fin profilbild, som vissa andra har fått, men nog en där ungen vänder ansiktet "mot kameran" och vinkar :D Den tog en stund innan vi fick hen att vända på sig så man kunde ta alla mått, men det gick till slut. Och datumet håller, BF 18.6. Imorgon 13+0.

Fina tider!

Vilken mysig bild! :)

Önskar att jag hade fått sån bra bild när jag gjorde UL för snart två veckor sen. Men gjorde ett akut så då tittade dom bara så allt var bra och la inte ner någon energi på att visa någon bra bild på bebisen.
  • GrönTröja
    Asiela skrev 2015-01-09 20:24:12 följande:

Hoppar gärna in här. Jag och min sambo fick reda på att vi var "naturligt" gravida mitt under pågående ivf behandling. Hade av läkare fått i princip 0 chanser att lyckas på egen hand, men tji fick dem :) går på söndag in i v.21, bf 29 maj :) php5rZtYV28101.jpg

Men vad roligt! Grattis!! :D

Vi "råkade" också bli gravida naturligt. Fast jag egentligen inte skulle ha kunnat enligt läkarna, kanske med behandling.
  • GrönTröja
    höns skrev 2015-01-11 14:11:09 följande:
    Va mysigt! Vilken vecka är du i? :)
    Supermysigt! Jag är i vecka 18 :)
  • GrönTröja
    Asiela skrev 2015-01-12 19:44:05 följande:
    Tack :) känns helt fantastiskt att få känna "yes vi kunde!" Vad va ert "fel" om jag får fråga? Hos oss berodde det både på få ägglossning och väldigt lågt spermieantal.
    Jag förstår det! Jag har PCO. Så jag har haft mens typ 2-4ggr per år då jag varit utan p-piller. Nog för att PCO har med att göra att man producerar typ massa äggblåsor fast dom är tomma.
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015