Inlägg från: MakeitHappen |Visa alla inlägg
  • MakeitHappen

bild forum för bf juni 2015

Jag har tagit ett VUL men pluppen var inte stor där så tänkte jag kan vänta att lägga upp nästa när man gör nästa UL :)

Magen är bara svullen än.. :)

• MakeitHappen

Inte jättesvullen men jag ser själv skillnad när jag kollar i spegeln. :) och ska bli kul att fota varje vecka och se skillnad....

(Igårkväll var man ännu mer svullen men fotade aldrig då...)

Sen visar jag med vår lilla plupp som inte alls är stor!!! men hjärtat slog iaf. huvudsaken det :)    hon tror även jag är lite mindre gången än vad jag tror. får se vad som sägs på torsdag när jag ska på hälsosamtal :)

• MakeitHappen
    Juni2015 skrev 2014-10-20 13:00:40 följande:

Ringde MVC idag, dessvärre ska jag återkomma på onsdag eftersom det inte fanns några tider nu.

Allt känns så mycket mer verkligt nu när jag pratat med en sköterska. Jag ska bli MAMMA!!!! Vilken sjukt stor tanke!

Visst är det en underbar känsla!!!! :)
  • MakeitHappen
    stooorafamiljen skrev 2014-10-23 12:59:37 följande:

Nääääää det funkar inte jag hör det från mobilen har en Samsung note3.

Jag klickar in mig på välj fil och där kan jag välja kameran eller filer men det funkar inte hur jag än gör ; (

Finns ingen kamera längst ner ; (

mejla den till dig själv och lägg sedan in den via datorn?
  • MakeitHappen

Micra shit vilken mage :) Var de inte du som la in en bild i början med på din svullna mage.. :)

har du kollat upp så de inte är 2 ? :P

• MakeitHappen
    micra skrev 2014-10-27 18:39:59 följande:
    Jo det var jag. Nej det har jag inte gjort men magen såg som sagt ut så här med tvåan också (då var jag faktisk orolig för att det var två) men det visade sig bara vara en. Så det är det nog denna gång också. :)
    Kul ändå att de syns lite. visst svårt att dölja! men jag bara längtar tills magen börjar växa.. än så länge bara lite svullen :)
  • MakeitHappen
    micra skrev 2014-10-27 19:14:36 följande:
    Det kommer, du kommer vara så less på den där kulan du alltid behöver släpa omkring på, jag lovar! :)
    Hehe jag får hoppas att du inte har rätt där :p hihi har ju längtar länge efter den :)
  • MakeitHappen
    cestmagnifique skrev 2014-10-31 09:29:38 följande:

Hoppar också in här :) fina magar ni har! Är det flera än jag som mår oförskämt bra? Jag är i vecka 6+6 har inte mått illa någonting..bara trött och väldigt ömma bröst, kissar på nätterna..men that's it! :)

Hej välkommen! :)   Jag mår väldigt bra med... lite ömma bröst ibland, trött också.... annars inte så mycket mer vad jag kan komma på :) jag njuter i fulla drag... är i vecka 9.    (har varit väldigt orolig eftersom jag inte haft några symtom men har försökt sluta fokusera på det och bara njuta) :)
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015