bild forum för bf juni 2015
<3 
<3 
Vecka 14! Den 29 dec har vi fått tid för rul och nu känns allting så himla verkligt!! <3 både sambon & jag tror på dotter så ska bli spännande att se

Lillen i vecka 14 (15 imorgon). Sög på tummen, kliade sig i huvudet, sprattlade och härja
såååå underbart! Bilden jag fick var inte den bästa, bara huvud och kropp som syns men det vi fick se på ultraljudet var klockrena bilder på allting <3 <3 
Igår friade han till mig! Nu är frågan om vi ska satsa på bröllop innan förlossningen eller efter? Skulle ju vara så mysigt med ett gravidbröllop

vecka 16 idag!!!! nu börjar tiden gå snabbare och magen har krympt lite
rul om bara 19 dagar!!! <3 
Såå kul att se att alla börjar få riktig bebismage nu <3 alla är så fina!
Jag & min fäsman innan släktträff i helgen. På onsdag går vi in i v. 17 och nu är det 14 dagar kvar till rul <3 
vecka 17 idag och 12 dagar kvar till rul <3 
Vecka 14 jämfört med vecka 17 <3 
Åh igår gick vi in i vecka 18 och idag är det bara 4 dagar kvar till rul!!!!
<3
en frisk liten DOTTER ligger i min mage!! ??? blev framflyttad 2 dagar så har bf 31maj! 
Blev så rörd och glad igår när mamma tog fram gamla kläder som JAG hade på mig när jag var liten. Ska bli underbart att själv få sätta dessa ljuvliga kläder på min egna dotter i sommar med vetskap om att hennes mamma hade dom på sig för 26år sedan! <3 <3 
Tackar, kul med samma bf :)
Vi har nu börjat titta på barnvagnar. Det finns ju så otroligt många märken, modeller och finesser. Skulle gärna vilja ha lite tips på barnvagn. Vilken har ni köpt/kommer köpa? Ni som har barn sedan tidigare får gärna svara på vilka fördelar och nackdelar med den barnvagn ni använder/använt?
Någon som har erfarenhet av 3 i 1 vagnarna? Där man tex kan fästa bilbarnstolen direkt på vagnen.
Kaninen!!
Åh så det finns med brio!! De jag hittat hittills har vart konstiga märken och löjligt billiga så antar att det är noll i kvalité.
vecka 23
haha känner mig gigantisk! 
Oj, inge action här inne! Här kommer ett bidrag:) 
denna bild togs i v.32, nu är jag i v.33 <3

Vecka 35 <3