• mannen2015

    JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd

    JImmy Åkessån har alltså varit mordhotad sedan 2002 då han tillträdde som partiledare för Sverige Demokraterna,

    Vi har alltså en man som levt under mordhot i över 12 år, och detta i Sverige det land han valt att försöka hjälpa,

    tack och lov så har han livvaktsskydd av SÄPO,

    men ändå är det tråkigt att vi lever i ett samhälle där någon kan vara så utsatt som Jimmy Åkesson faktiskt är, han blir bespottad i medierna får tårtor kastade på sig,

    endast för att han har en annan åsikt!! en åsikt som han bevisligen delar med 13% av landets röstande befolkning,

    JAG ÄR INTE SVERIGEDEMOKRAT (utan Direkt-demokrat) men jag vill att Sverige ska vara ett land där alla har rätt till en sin åsikt utan att behöva bli mordhotad för det.

    Och alla ni som inte förstår det ni är det verkliga hotet mot samhället.

  • Svar på tråden JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd
  • Alexandre Nayle

    Ja, det är illa, men å andra sidan tror jag att han är tillräckligt smart för att början ha räknat med att hans arbete kommer se ut på det sättet, ungefär. Leder man ett missnöjesparti då spelar man automatiskt på olika villkor än alla andra.

  • Gert

    Det är så extremvänstern fungerar. De hotar folk tills deras offer bryter ihop. Det är sorgligt att se hur Sverige har blivit. Extremvänstern är riktigt otäcka våldsbenägna antidemokrater.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • DontTellMeWhatToDo

    ehh? Kan det inte ha nåt att göra med hans väldigt tighta schema? och han har fått barn, snart ett år sen.
    Jag ser valet som en extra tuff period, jag undrar om han hann sova nånting under valperioden? extra alert och närvarande plus han va ju runt till en massa städer vart ingen annan partiledare satte sin fot. över engagerad liksom. mordhoten kan ha bidragit lite, men i det stora hela måste en människa få ta det lugnt, sova och vila upp sig.

    Men ja,, skyll på mordhot och vänstern. Obestämd

    (självklart ska ingen behöva bli mordhotad för sina åsikter)

  • Krixx

    Tyvärr är det ett faktum att många politiker i Sverige blir mordhotade, inte bara Sverigedemokrater. Det högerextrema våldet är grövre än det vänsterextrema och drabbar inte bara politiker. Tror att den intensiva valkampanjen är betydligt mer bidragande till JÅs utbrändhet än vad några hot är.

  • Gert
    Krixx skrev 2014-10-19 20:18:02 följande:

    Tyvärr är det ett faktum att många politiker i Sverige blir mordhotade, inte bara Sverigedemokrater. Det högerextrema våldet är grövre än det vänsterextrema och drabbar inte bara politiker. Tror att den intensiva valkampanjen är betydligt mer bidragande till JÅs utbrändhet än vad några hot är.


    Tvärtom är det vänsterextrema våldet mycket större, värre och grövre än det högerextrema våldet. Läs Säpos rapport om extremistvåld i Sverige.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Grande Rock
    Gert skrev 2014-10-19 20:19:53 följande:
    Tvärtom är det vänsterextrema våldet mycket större, värre och grövre än det högerextrema våldet. Läs Säpos rapport om extremistvåld i Sverige.
    spelar det, i grundfrågan, någon roll från vilket håll våldet kommer?
    Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • Gert
    Grande Rock skrev 2014-10-19 21:16:25 följande:
    spelar det, i grundfrågan, någon roll från vilket håll våldet kommer?
    Nej, det gör det inte. Men det är inte en ursäkt för att sprida lögner.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • OupaOupa

    Eller så vill han vara pappaledig...som planerat.

    Eller så ska han äntligen ta tag i spelmissbruket...kanske som planerat.

    Eller så är han faktiskt utbränd, det får tiden utvisa. Om det är fallet så bör han inte vara tillbaka på läänge. Sätter en hundring på att han friskförklaras på rekordtid och har samtidigt ytterligare en klagosång på sin falska repertoar.

    Offerkoftan börjar bli urtvättad. Boo-fucking-hoo!!

  • Kjell2

    Har bekant som pga jobb varit mordhota sedan lång tid tillbaka utan att bli utbrända.

  • Sensitiveguy

    Jag tycker det är tråkigt när människor råkar illa ut i livet. Men detta gäller för mig alla, du behöver inte heta Åkesson för det. Etik begränsar sig inte till enskilda personer.

Svar på tråden JImmy Åkesson Mordhotad sedan 2002 NU Utbränd