Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

När börjar SD anpassa sig till övriga partier?

När helvetet fryser till is. SD kommer aldrig anpassa sig till sjuklöverns segregationspolitik.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-10-19 18:58:47 följande:
    Han är man med många fel.
    Fördom och personangrepp.
    Anonym (Anonym) skrev 2014-10-19 18:29:32 följande:
    Fast de röstade ju på deras budget som innehöll en massa pengar avsatta just till
    "massinvandringen" . Så du har fel, Gert. Igen.
    Man kan inte bara ta en fråga ur en budget och göra ett argument av det.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2014-10-21 16:58:12 följande:

Det är inte svart och vitt. Förslår de 50%-ig invandringsstopp istället för 90 så bör de kunna börja förhandla med S eller M. Jag är för öppna gränser, men ser hellre att SD tunnar ut sin politik och därmed slutar växa.

SD kommer sluta växa så fort någon av S eller M vill ha kraftigt minskad invandring. Men det ser inte ut att bli verklighet, alltså kommer SD fortsätta att växa till din förtvivlan.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-10-02 17:41:34 följande:
    Det lär bli ett rejält medlemstapp när man räknar med de ca 5 000 medlemmar i SDU som nu ska uteslutas..
    Till skillnad från vad sossarna brukar göra kommer SD inte trixa med statistiken. 
    Give ´em Hell!
Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?