• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-11-02 09:29:30 följande:

Dumdummast mitt gick över efter ca 8 timmar gjorde ditt de med ? Nu hoppas jag på att de inte kommer tillbax usch de va hemskt men samtidigt så vill man känna för man vill ju att de ska hända nått idag har jag sprutat i 14 dagar

Jag känner som lite hela tiden, men det nyper som till emellanåt. Men känner som av det typ hela tiden. Lite som träningsvärk. Haha svårt att förklara.

Har du ultraljud imorgon? Jo jag inbillar då mig att det händer mer när jag känner mer :).

Då ligger jag tio dagar efter dig. Jag har hunnit med 3 blodprov samt 2 ultraljud tredje i morgon. Hoppas verkligen det växt.
  • Mariah1986

Madarp jag håller tummarna stenhårt för att äggen ska bli befruktade och att de blir återinförande för er imorgon sen kommer den längta jobbiga väntan men de ska bli ett fint pluss eller hur de är de vi hoppas på stenhårt !!!!

Dumdummast jag har ultraljud imorgon problemet är ju att kliniken i Linköping ringde mig i fredags och efter de när jag skulle ringa till min bm sö hade dom redan stängt så jag får ringa imorgon tidigt och se om då. Har någon tid annars får dom ge mig en akut tid ! Och idag har jag vart och lämnat mitt fjärde blodprov på BB avdelningen och de va en plåga hon sa att de syns att du lämnat ofta nu och hon hittade inget först och hon började gräva och jag skrek rätt ut att snart svimmar jag !! Jag har aldrig vart rädd innan för att lämna blod men efter detta så skrämmer de mig rejält !!

Hoppas ditt ultraljud går fin fint imorgon och att vi båda kanske för reda på öggplocksdag !!!!

• dumdummast

Mariah1986: Då bor ni inte på samma ort som kliniken är. Vad störande rycker jag att inte kliniken kan boka tid år dig, för dom har säkert nå direkt nummer så dom kommer i kontakt med bm på en gång. För här har vi det där värdelösa återupprignings systemet.

Kan tänka mig att det gjorde ont. Hoppas det inte gör att du blir rädd för sprutor nu.

Hoppas dit går bra också. Vill bara veta om om det blir nå äggplock eller vad som händer.

• MadArp

Hej!!

Hur mår ni alla och hur går det för er???

Känner att jag varit väldigt inriktad på mitt.....

• MadArp

Hej!!

• dumdummast
    MadArp skrev 2014-11-02 22:13:04 följande:

Hej!!

Hej hej!

Här går det väl hyffsat. I går var det fruktansvärt jobbigt med sprutan blev en del tårar. Tredje ultraljud idag. Så hoppas att jag få veta äggplock idag.

Hur får det för dig?
  • Mariah1986

Hen tjejer jag ska med ha ultraljud idag men bm ringer inte upp förens 10.00 och jag hoppas dom kan klämma in mig de låste dom de finns inget annat alternativ och i eftermiddag ringer kliniken humm nervös bara förnamnet !!!!

Hoppas de gör bra på ditt ul idag dumdummast!! Du för berätta sen

Och stort lycka till idag madarp !!!!

• kaatriin

Hej!

Sitter just nu å väntar på att få gå in på mitt andra ultraljud, nu får vi nog veta ett plock datum så är väldigt förväntansfull :)

Hoppas de går bra för alla och jag håller tummarna för alla er :) Heja! Heja!

• dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-03 08:15:18 följande:

Hej!

Sitter just nu å väntar på att få gå in på mitt andra ultraljud, nu får vi nog veta ett plock datum så är väldigt förväntansfull :)

Hoppas de går bra för alla och jag håller tummarna för alla er :) Heja! Heja!

Håller tummarna
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober