Inlägg från: Anonym (!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!!!)

Tillåta era döttrar att ha muslimska pojkvänner?

Anonym (LOL) skrev 2014-10-26 12:10:39 följande:

Talibantankar? Hur tror du killar snackar ? Menar du att killar i allmänhet är talibaner? Du har ingen vidare människosyn...tjejer har inget bra omdöme eftersom de dras till mörkare killar och killar är talibaner. Tur att vi har lite mer variation i samhället än dina åsikter .

Muslimska tjejer släpper oftast inte till som svenska tjejer, att du nu tycker att de är bättre får stå för dig. Talibantankar much?

Muslimska tjejer släpper inte till för att de har en moralisk kompass ,något som saknas i det ateistiska samhället. Precis som troende i de största religionerna.

Nu att du tog åt dig tyder snarare på att du vet vad jag talar om! Vilket egenvärde talar du om när svenska tjejer misshandlar sig själva psykiskt genom sex,droger,alkohol,svältbantning mm.

Vilken tråkig syn du har på svenska tjejer. Jag har en helt annan erfarenhet / uppfattning. Både där jag växte upp och där jag bor idag stämmer inte överens med din syn på svenska män och kvinnor. Visst finns det undantag men de är inte så många. Däremot har jag ingen erfarenhet av muslimska män - har dock tyvärr läst en hel del som inte har varit till deras fördel. .. men vad jag har förstått av allt jag läst så är det inte deras religion man bör var uppmärksam mot utan deras kultur och vanor. Dvs det beror var de kommer ifrån och vilka åsikter/traditioner de har och inte deras religion.
Svar på tråden Tillåta era döttrar att ha muslimska pojkvänner?